اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد:

درخشش کشتیگیران دانشجوی مازندران در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از درخشش کشتی‌گیران دانشجوی این شهرستان به نمایندگی از استان مازندران در مسابقات قهرمانی کشتی دانشجویان کشور خبر داد.

درخشش کشتیگیران دانشجوی مازندران در کشور
فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان کشور که روز گذشته به پایان رسید، دو کشتی‌گیر فریدونکناری به نمایندگی از استان مازندران خوش درخشیده و صاحب یک گردن آویز طلا و نقره شدند.
وی افزود: مسعود نصیری کشتی‌گیر وزن 84 کیلو در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان کشور توانست در چهار دیدار همه رقبا را با شکست مواجه کرده و صاحب خوش‌رنگ‌ترین مدال شود.
به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار، این ورزشکار جوان و با آتیه در کارنامه ورزشی خودش یک عنوان قهرمانی کشتی ساحلی جهان را نیز دارد.
وی ادامه داد: شعبان غفاری کشتی‌گیر وزن 97 کیلوگرم که در مسابقات کشتی سنتی لوچو هم صاحب عنوان‌های بسیاری است تنها در دیدار نهایی مغلوب حریف شد و صاحب گردن‌آویز نقره شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار افزود: غفاری یکی از کشتی‌گیران با اخلاق در سطح استان مازندران است.
قدیمی همچنین در تشریح برنامه‌های پیش‌‌بینی‌ شده اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار ویژه ایام هفته دفاع مقدس از دیدار با خانواده شهید کریم آزادی و برگزاری مسابقه ژیمناستیک بین باشگاه‌ها نام برد.
وی از حضور جامعه ورزشی شهرستان در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری مسابقات فوتسال ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی، برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه کارکنان دولت و برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری همگانی نیز خبر داد.
قدیمی برگزاری مسابقات دوومیدانی دانش‌آموزی و برگزاری نرمش صبحگاهی ویژه مسئولان ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی در کنار ساحل را نیز از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در این هفته برشمرد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول