اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان زنجان خبر داد:

اعزام تیم کشتی زنجان به مسابقات انتخابی تیم ملی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان زنجان گفت: تیم کشتی استان زنجان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان که پیش زمینه انتخابی تیم ملی جوانان نیز محسوب می‌شود، به اصفهان اعزام می‌شود.

اعزام تیم کشتی زنجان به مسابقات انتخابی تیم ملی
عباس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور در رشته کشتی آزاد در اصفهان و از تاریخ 31 شهریور تا دوم مهر ماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آزاد جوانان در هشت رشته برگزار می‌شود، حمید آقامحمدی وزن 50 کیلو، مظاهر طالبی وزن 55 کیلو، محسن بختیار خجسته وزن 60، میثم استجلو 66 کیلوگرم را چهار کشتی‌گیر اعزامی استان زنجان به مسابقات انتخابی تیم ملی اعلام کرد.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان کشتی‌گیران وزن‌های 74 و 84 کیلوگرمی اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور را به ترتیب مسعود رستمی و محسن محمدی عنوان کرد.
وی با اشاره به اعزام بابک عباسی در وزن 96 کیلو برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان تصریح کرد: پوریا پور مرادخان نیز در وزن 120 کیلو در این مسابقات شرکت می‌کند.
محمدی بهروز تلخابی و امیر رمضانی را مربیان تیم استان زنجان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان اعلام کرد و افزود: تیم کشتی زنجان به سرپرستی اسرافیل محمدی به این مسابقات اعزام می‌شود.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره فعالیت‌های انجام شده در رشته کشتی فرنگی گفت: عمده فعالیت کشتی‌گیران استان در رشته فرنگی مربوط به شهر خرم‌دره است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول