اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان جدال مدعیان در 8 وزن؛

برترین‌های کشتی آزاد جوانان قم شناخته شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات کشتی آزاد انتخابی جوانان استان قم با معرفی افراد برتر برای اعزام به مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور به پایان رسید.

برترین‌های کشتی آزاد جوانان قم شناخته شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی جوانان استان قم به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور در هشت وزن برگزار شد و بعد از سه روز برگزاری مسابقات انتخابی رده‌های سنی قم، شنبه شب افراد برتر اوزان مختلف خود را شناخت.
آزاد‌‌کاران حاضر در رقابت‌های انتخابی استان قم در رده سنی جوانان در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم بر روی دو تشک در سالن کشتی مرحوم سلطان‌‌نژاد مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم برای کسب سهمیه اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، رقابت‌های دیدنی و جذابی برگزار کردند.
در پایان این مسابقات و در خاتمه جدال مدعیان شرکت‌کننده در وزن 50 کیلوگرم کشتی انتخابی رده سنی جوانان قم، مرتضی متقیان در جدال با تمام حریفان خود به برتری رسید تا عنوان قهرمانی این وزن از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.
در وزن 55 کیلوگرم بلال سپهرنوش بعد از پیروزی در دیدارهای قبل از فینال، در دیدار نهایی نیز به برتری رسید و موفق به کسب عنوان نخست پیکارهای کشتی آزاد انتخابی رده سنی جوانان استان قم برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور شد.
در پیکارهای وزن 60 کیلوگرم مسابقه پایانی برای تعیین نفر برتر جذاب و تماشایی بود و در نهایت این محمد محمدی بود که برابر حریف خود به برتری رسید و موفق شد عنوان نخست و مقام قهرمانی این دوره از پیکارها را کسب کند.
در وزن 66 کیلوگرم جدال نهایی برای کسب مقام قهرمانی در حالی انجام شد که این مسابقه با برتری امیرعلی ایمانی به پایان رسید و وی قهرمان مسابقات انتخابی رده سنی جوانان کشتی آزاد استان قم برای اعزام به پیکارهای کشوری شد.
در وزن 74 کیلوگرم در مسابقه نهایی این سعید جباری بود که برابر حریف خود به برتری رسید  و توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.
در وزن 84 کیلوگرم محمد سوری از چهره‌ها و کشتی‌گیران خوب شرکت کننده در مسابقات انتخابی رده سنی جوانان کشتی آزاد استان قم با کسب برتری برابر دیگر مدعیان این وزن در جایگاه نخست ایستاد و به مقام قهرمانی رسید.
در وزن 96 کیلوگرم جواد کرمی از دیگر آزاد‌کاران آینده دار کشتی قم در تلاش فراوان برای کسب مقام قهرمانی برنده بود و قهرمان شد تا بدین‌ترتیب برترین‌های این وزن نیز مشخص شوند، ضمن اینکه در وزن 120 کیلوگرم علیرضا قمر برای کسب مقام قهرمانی برابر تمام حریفان خود به برتری رسید و با کسب مقام قهرمانی در جایگاه نخست ایستاد.
برترین‌های پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان استان قم، در قالب تیم هیئت کشتی قم به رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور اعزام خواهند شد، ضمن اینکه این مسابقات با برگزاری مسابقات کشتی فرنگی انتخابی استان، ادامه دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول