اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ساری:

دانشگاه پیام‌نور از رویش‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ساری دانشگاه پیام‌نور را از رویش‌های انقلاب اسلامی دانست.

دانشگاه پیام‌نور از رویش‌های انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی شب گذشته در آیین تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه پیام نور مازندران در مجتمع تفریحی نیروی انتظامی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور از رویش‌های انقلاب اسلامی است.
این مسئول با بیان اینکه غذای جسم و روح متفاوت است، تصریح کرد: غذای جسم جوابگوی نیاز روح نیست چرا که غذای روح منحصر به فرد است.
قاسمی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: غذای روح را جوانان ما در سرزمین اسلامی به همه ما آموختند.
وی با بیان اینکه دشمن آرام ننشسته و با تمام وجود به میدان آمده است، یادآور شد: هشت سال جنگ را به عنوان جنگ سخت بر ما تحمیل کردند و موفق نشدند و اکنون ایده و تفکر دشمن در زمان ناتوی فرهنگی است .
خطیب موقت جمعه ساری تصریح کرد: این را باید آویزه گوش کنیم که دشمن با ساز و کار جدید وارد میدان شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه استکبار جهانی، اسلام هراسی و به ویژه شیعه هراسی را باب می‌کند، گفت: وظیفه سنگینی بر عهده حوزه و دانشگاه است.

* احداث واحد جدید پیام نور در شهرستان نور
نماینده مردم نور و محمودآباد نیز از راه‌اندازی واحد جدید پیام نور در شهرستان نور خبر داد.
احمد ناطق نوری نیز در آیین تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه پیام نور مازندران در مجتمع تفریحی نیروی انتظامی اظهار داشت: مدیران مراکز دانشگاهی در برخورد با کارکنان دقت لازم را داشته باشند تا کارکنان با علاقه در محل کار حاضر شوند.
وی با اشاره به اهمیت استادان دانشگاه پیام نور افزود: شما چراغ علم را در هر منطقه روشن می‌کند و کار معلمی کار انبیا است و کارکنان دانشگاه مانند اصحاب انبیا هستند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به زودی مرکز جدید دانشگاه پیام نور در شهرستان نور تاسیس می‌شود.
نماینده مردم قائمشهر، کیاکلا، سوادکوه و جویبار نیز در این مراسم گفت: رویش‌های کمی در حوزه استقرار واحدهای دانشگاهی پس از انقلاب اسلامی قابل تحسین است.
سید علی ادیانی راد متذکر شد: آنچه که دولت در برنامه پنجم مکلف است کیفیت بخشی واحدهای قابل عرضه‌ای است که در دانشگاه‌ها مطرح است و جزء ضروریات کار است.
وی ادامه داد: تاکنون نوع نگاه برای توسعه سخت‌افزاری بوده و از این پس با توجه به منشور علمی و سیاست‌های کلی که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند تمام اهتمام باید مصروف کیفیت بخشی دانشگاه شود.
ادیانی اذعان داشت: این موضوع می‌تواند فصل الخطابی برای همه و ترازی برای اندازه‌گیری میزان فعالیت‌های دانشگاه پیام نور در چهارچوب سیاست‌های ابلاغی برنامه پنجم باشد.
در این مراسم ادیانی راد و ناطق نوری به واسطه تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر درباره دانشگاه پیام نور مازندران توسط ریاست این دانشگاه مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول