اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان خبر داد:

افزایش دانشجویان پیام‌نور زنجان به 25 هزار نفر

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان گفت: تعداد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور استان زنجان به 25 هزار نفر افزایش می‌یابد.

افزایش دانشجویان پیام‌نور زنجان به 25 هزار نفر
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید صفوی شامگاه یکشنبه در جلسه با مسئول اداره تحصیلی معاونت وظیفه عمومی استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور استان زنجان بیش از 20 هزار دانشجو دارد.
وی حوزه آموزش را ویترین دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: خدمت رسانی به این تعداد دانشجو با کمترین نیرو، کار بسیار مشکلی بوده و بقیه حوزه‌ها در دانشگاه پشتوانه آن به شمار می‌روند.
معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با تقدیر از همکاری سازمان نظام وظیفه استان با دانشگاه ادامه داد: با افزایش تعاملات بین این دو اداره می‌توان خدمات بهتری را به دانشجویان ارائه داد.
همچنین در ادامه این جلسه مسئول اداره تحصیلی معاونت وظیفه عمومی استان زنجان نیز با اشاره به قانون‌های تصویب شده در مورد مشمولان نظام وظیفه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاه‌های دیگر استان زنجان کمترین مشکل را با سازمان معافیت تحصیلی وظیفه عمومی دارد.
علی شکوری خاطر نشان کرد: در چند سال گذشته این دانشگاه پیام‌نور استان زنجان تعامل خوبی با سازمان نظام وظیفه استان داشته است.
وی یادآور شد: ارائه کارت شناسایی مجوزی برای ثبت نام دانشجویان نبوده و حتما باید این کار از طریق نیروی انسانی نظام وظیفه محل خدمت و یگان مربوطه آن صورت گیرد.
مسئول اداره تحصیلی معاونت وظیفه عمومی استان زنجان یادآور شد: مشمولانی که زمان اعزام آنها مورخ 18 شهریور سال‌جاری است در صورتی که تا زمان مقرر اقدام نکنند از نظر نظام وظیفه غایب محسوب می‌شوند.
در پایان این جلسه مسئول محترم اداره تحصیلی معاونت وظیفه عمومی استان زنجان به سئوالات مسئولان آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان زنجان و آقای رسول تاره، مدیر آموزش دانشگاه پیام نور استان زنجان در خصوص ثبت نام مشمولان نظام وظیفه دانشگاه پاسخ دادند.
لازم به ذکر است، دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در حال حاضر بیش از 20 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد.
مجموع مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور استان زنجان 9 واحد است که از آغاز سال تحصیلی سال ‌جاری واحد سجاس نیز زیر نظر دانشگاه پیام‌نور خدابنده آغاز به کار می‌کند و دانشجویان پذیرفته شده در این دانشگاه می‌توانند در دو کد رشته می‌توانند تحصیل کنند.
لازم به ذکر است، تعداد 10 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در دانشگاه مرکز زنجان تحصیل می‌کنند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول