اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفت؛

چاپ مقاله پژوهشی مدرس دانشگاه پیام‌نور فیروزآباد

خبرگزاری فارس: وزارت علوم تحقیقات و فناوری پنجمین مقاله علمی و پژوهشی مدرس دانشگاه پیام‌نور فیروزآباد را انتخاب و آماده چاپ کرد.

چاپ مقاله پژوهشی مدرس دانشگاه پیام‌نور فیروزآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، پنجمین مقاله یکی از مدرسان دانشگاه پیام‌نور مرکز فیروزآباد از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری انتخاب و آماده چاپ شد.
این مقاله با عنوان بررسی میزان فعالیت‌های علمی پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور استان فارس بوده که از سوی هوشنگ زندی‌ مهر ارائه شده است.
هوشنگ زندی ‌مهر در سال 1378 به استخدام دانشگاه پیام‌نور فیروزآباد درآمد و مدرک کارشناسی رشته علوم اجتماعی را از دانشگاه اصفهان و کارشناسی‌ارشد را در همین رشته از دانشگاه شیراز اخذ کرد.
این عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور مرکز فیروزآباد با اشاره به تدریس در دانشگاه علمی ـ کاربردی این شهر و برگزاری کارگاه آموزشی برنامه SPSS اداره آموزش و پرورش و تدریس در دانشگاه‌های پیام‌نور فیروزآباد، کوار و اوز در استان فارس اظهار داشت: تاکنون راهنمایی بیش از 400 پایان‌نامه مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام‌نور مراکز اوز و فیروزآباد طی 12 سال، از جمله فعالیت‌های آموزشی بوده که توانسته‌ام انجام دهم.
مدیر گروه رشته علوم اجتماعی دانشگاه پیام‌نور فیروزآباد از ارائه چهار مقاله در سال‌های گذشته خبر داد و بیان داشت: تاکنون توانسته‌ام چهار مقاله در مجلات علمی و پژوهشی منتشر کنم و مقاله پنجم نیز امسال، از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به چاپ می‌رسد. 
زندی‌مهر با ذکر عنوان‌های پنج مقاله چاپ شده خود گفت: عوامل موثر بر افت تحصیلی دانشجویان پیام‌نور، ارزشیابی استاد از دانشجویان نظام آموزشی از راه دور، تاثیر قومیت‌گرایی و انتخابات و توسعه، مقایسه و بررسی میزان پایبندی به ارزش‌های دینی دانشجویان و بررسی میزان فعالیت‌های علمی پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور استان فارس از جمله مقاله‌های به چاپ رسیده است که تاکنون توانسته‌ام ارائه و به چاپ برسانم.
وی دانشجوی پژوهشگر نمونه فارس در پنجمین جشنواره هفته پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و دانشجوی رتبه نخست کارشناسی‌ارشد گروه علوم اجتماعی بوده که طرح تحقیقاتی در زمینه توریسم مربوط به شهرداری شیراز و عضو اصلی پنج طرح تحقیقاتی دانشگاه پیام‌نور از دیگر افتخارات این پژوهشگر است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول