اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پیام نور کردستان اعلام کرد:

ارائه خدمات ویِژه به کارکنان شاهد و ایثارگر پیام‌نور کردستان

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان کردستان با تاکید بر فراهم‌کردن زمینه‌های لازم برای حضور پررنگ کارکنان شاهد و ایثارگر این دانشگاه در سطوح مختلف کاری، از ارائه خدمات ویژه به آنان خبر داد.

ارائه خدمات ویِژه به کارکنان شاهد و ایثارگر پیام‌نور کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن پیشوایی‌علوی سه‌شنبه‌شب در جلسه تخصصی امور شهدا و ایثارگران مراکز و واحدهای تابعه پیام نور استان که با حضور مشاور استاندار و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در پیام نور سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر 97 کارمند و استاد شاهد و ایثارگر در مراکز و واحدهای تابعه پیام نور مشغول به خدمت هستند.
وی افزود: این دانشگاه با درک جایگاه والای خانواده‌های شاهد و ایثارگر، همواره زمینه‌های لازم برای حضور مؤثر آنان در عرصه‌های مختلف کاری را فراهم کرده و خدمات ویژه‌ای را نیز در راستای ارتقای شغلی و تبدیل وضعیت‌ها به آنان ارائه داده و می‌دهد.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان ساماندهی امور خانواده‌های شهدا را از جمله تأکیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری دانست و قدردانی از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های خانواده‌های ایثارگران و شهدا را به مثابه قدردانی از شهدا عنوان کرد.
پیشوایی‌علوی نشر ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های والای شهدا و ایثارگران را از جمله مواردی دانست که در هویت‌بخشی به جوانان و استحکام مبانی اعتقادی و فرهنگی آنان بسیار مؤثر است.
وی افزود: دانشگاه پیام نور کردستان با 10 مرکز و واحد تابعه و بیش از 23 هزار دانشجو به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه استان از لحاظ جمعیت دانشجویی مطرح بوده و این مهم وظیفه اساتید، کارکنان و مسئولان این دانشگاه را در گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هویت ساز از جمله نشرآرمان‌های شهدا خطیرتر می‌کند.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان تصریح کرد: با تمام توان در مسیر نشر آرمان‌های شهدا و آشنایی دانشجویان با اهداف متعالی آنان گام بر می‌داریم و در این راستا سعی می‌شود همه اماکن آموزشی و فرهنگی پیام نور استان در مراکز و واحدهای تابعه به اسامی شهدای گران‌قدر استان مزین شود.
پیشوایی‌علوی بر ارائه خدمات مختلف به کارکنان و اساتید شاهد و ایثارگر این دانشگاه تأکید کرد و از تمهیدات لازم برای ارائه خدمات ویژه درباره تبدیل وضعیت‌ها و ارتقای شغلی برای آنان خبر داد.
وی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور کردستان با توجه به فعالیت گسترده در همه شهرستان‌های استان زمینه‌های لازم را برای حضور افراد جا مانده از تحصیلات دانشگاهی فراهم کرده و نمونه بارزی از عدالت‌محوری، بومی‌گزینی و مهروزی و نگاه ویژه مسئولان نظام اسلامی برای رفع محرومیت‌ها و عقب ماندگی‌ها در کردستان به شمار می‌آید.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول