اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام‌نور کردستان خبر داد:

تحصیل 22 هزار جوان کردستانی در پیام‌نور

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان با اشاره به خدمات گسترده آموزشی این دانشگاه در شهرستان‌های مختلف و مناطق مرزی استان، گفت: هم‌اکنون بیش از 22 هزار جوان کردستانی در 10 مرکز و واحد تابعه پیام نور مشغول به تحصیل هستند.

تحصیل 22 هزار جوان کردستانی در پیام‌نور
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن پیشوایی‌علوی دوشنبه‌شب در شورای رؤسای مراکز و واحدهای پیام نور کردستان در سنندج‌ اظهارداشت: دستیابی به توسعه پایدار و رفع محرومیت‌ها در گروه ارتقای همه جانبه جامعه در حوزه‌‌های مختلف است و در این میان ارتقای سطح بینش، بصیرت و سواد علمی جوامع از جمله شاخص‌‌های مهم رسیدن به این مهم است.
وی افزود: دانشگاه پیام نور کردستان با توجه به فعالیت گسترده در همه شهرستان‌های استان افراد جا مانده از تحصیلات دانشگاهی را زیر پوشش خدمات خود قرار داده استو به جرأت می‌توان گفت که نمونه بارزی از عدالت‌محوری، بومی‌گزینی و مهروزی نظام اسلامی برای رفع محرومیت‌‌ها و عقب‌ماندگی‌ها در کردستان به شمار می‌آید.
سرپرست دانشگاه پیام نور کردستان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون بیش از 22 هزار دانشجو در 10 مرکز و واحد تابعه پیام نور و در 54 رشته تحصیلی و 82 گرایش مشغول به تحصیل بوده و از این لحاظ دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه استان به شمار می‌آید.
پیشوایی‌علوی تصریح کرد: همه رؤسا و کارکنان و اساتید پیام نور در مراکز و واحدهای تابعه استان موظفند تمام توان خویش را برای ارائه خدمات علمی و آموزشی به دانشجویان به کار گیرند و با رعایت موازین فرهنگی و عقیدتی به عنوان الگویی هویت‌بخش برای دانشجویان تبدیل شوند.
وی از فعال شدن کمیته جذب این دانشگاه برای به کارگیری اساتید مجرب خبر داد و افزود: هم‌ اکنون 60 نفر عضو هیئت علمی و یک‌هزار و 200 استاد مدعو در راستای بصیرت‌افزایی و ارائه خدمات علمی و آموزشی به جوانان کردستانی مشغول به فعالیت هستند.
سرپرست دانشگاه پیام نور کردستانی بر گسترش خدمات علمی و آموزشی این دانشگاه با تکیه بر توان افراد بومی و نخبگان علمی استان تدکید کرد و افزود: در سال تحصیلی جاری نیز از نظر امکانات آموزشی و علمی شاهد تحولی عظیم در پیام نور خواهیم بود.
پیشوایی‌علوی افزود: تقویت واحدهای انفورماتیک در همه مراکز و واحدهای تابعه، تقویت آزمایشگاه‌های علمی و کتابخانه‌ها، تکمیل سوله چندمنظوره فرهنگی ورزشی مرکز سنندج، مجتمع فرهنگی مرکز بیجار، سوله ورزشی و فاز سوم ساختمان آموزشی مرکز سقز و ساختمان‌های آموزشی واحد قروه و بانه از جمله طرح‌هایی است که با بهره‌برداری از آن‌ها شاهد ارتقای خدمات علمی و آموزشی در پیام نور خواهیم بود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول