اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان:

95 درصد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور زنجان بومی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: در حال حاضر 95 درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان بومی هستند.

95 درصد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور زنجان بومی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد موسوی شامگاه شنبه در شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان زنجان با 10 مرکز واحد تنها واحد دانشگاهی است که در سراسر استان ریشه دوانده و ارتباط خوبی با همه استان برقرار کرده است.
وی ادامه داد: در یک و نیم سال اخیر تلاش‌های بسیاری در همه ابعاد صورت گرفته و این دانشگاه کارنامه قابل قبولی را از خود ارائه کرده است.
رئیس دانشگاه پیام نور زنجان یادآور شد: در حال حاضر دانشگاه پیام نور به عنوان قطب مجازی کشور شناخته شده چرا که به ارائه خدمات به صورت مجازی کمک شایانی کرده است.
وی با بیان اینکه 95 درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان بومی هستند، افزود: این امر موجب ارتباط این دانشگاه با خانواده‌های استان زنجان شده و زمینه تعامل با استان را بیشتر فراهم کرده است.
موسوی بیان داشت: در حال حاضر 20 هزار دانشجو در 9 مرکز واحد دانشگاه پیام نور استان به تحصیل مشغول هستند که با اضافه شدن واحد سجاس با پذیرش دانشجویان این دانشگاه افزایش می‌یابد.
وی بومی بودن دانشجویان دانشگاه پیام نور را در راستای ارتباط نزدیک با هم استانی‌ها مطلوب ارزیابی  کرد و افزود: از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری دانشگاه پیام نور به واسطه همین ویژگی به عنوان دانشگاه فرهنگی کشور معرفی شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان از تشکیل ستاد استقبال از مهر در دانشگاه پیام نور خبر داد و یادآور شد: در قالب این ستاد پهنای باند اینترنت دانشگاه افزایش یافته و از مهارت‌های دانشجویان در اداره بخش‌های مختلف دانشگاه استفاده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور دانشگاهی دانشجو محور است، تصریح کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی در این دانشگاه از ظرفیت‌های دانشجویان فعال تشکل‌ها و بسیج دانشجویی برای راهنمایی دانشجویان جدیدالورود استفاده می‌شود.
موسوی استعدادیابی دانشجویان جدید با ارائه پرسش‌نامه در حوزه‌های مختلف را از برنامه‌های ابتکاری ستاد استقبال از مهر دانشگاه برشمرد و گفت: آیین‌نامه و تقویم اجرایی دانشگاه نیز در اختیار دانشجویان جدید قرار می‌گیرد.
وی برگزاری جلسات توجیهی و جشن آغاز سال تحصیلی را از دیگر برنامه‌های این ستاد در دانشگاه عنوان کرد و افزود: ارزیابی فعالیت‌های دانشگاه نیز از خود دانشگاه و با ارائه پرسشنامه به دانشجویان صورت می‌گیرد و از واحدهای دانشگاهی برتر تجلیل می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول