اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پنجمین مرحله؛

فرزندان مهر کرمان قهرمان شدند

خبرگزاری فارس: پس از گذشت پنج سال از برگزاری جشنواره فرزندان مهر کشور در استان‌های مختلف در ششمین دوره این مسابقات، کرمان برای پنجمین بار مقام نخست مسابقات فرزندان مهر سراسر کشور را به خود اختصاص داد.

فرزندان مهر کرمان قهرمان شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، فرزندان مهر اعزامی از استان کرمان در دو تیم دختران و پسران با شرکت در پنج رشته مشترک شطرنج‌، تنیس روی میز‌، شنا‌، دو‌و‌میدانی‌، آمادگی جسمانی و فوتسال پسران‌ زیر 14 سال موفق به کسب 10 مدال در این دوره از مسابقات شدند.
در مجموع 29 ورزشکار دختر و پسر اعزامی از کرمان در دو گروه سنی زیر 14 سال و بالای 14 سال‌ پس از کسب مقام دوم توسط تیم دختران فرزندان مهر کرمان و مقام نخست توسط تیم پسران، استان کرمان در مجموع تیمی صاحب مقام اول این دوره از مسابقات شد.
در این دوره از مسابقات که سال‌های گذشته در استان‌های مختلف کرمان‌، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی‌، تهران و زنجان برگزار شد، شهرستان اراک میزبان فرزندان مهر سراسر کشور بود که‌ حدود 800 نفر از فرزندان زیر پوشش سازمان بهزیستی در دو گروه دختران و پسران و در دو مرحله جداگانه‌ از 31 استان کشور در رشته‌های  ورزشی شطرنج‌، فوتسال‌، آمادگی جسمانی‌، شنا، دو‌و‌میدانی و تنیس روی میز در گروهی سنی زیر 14 سال و بالای 14 سال به رقابت پرداختند.
مینو رفیعی سرپرست دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور با  ارسال نامه‌ای از فعالیت‌های گسترده بهزیستی استان کرمان در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تقدیر کرد.
در بخشی از این نامه آمده است: مدیریت در گسترش کمی مهارت‌های زندگی ویژه دانشجویان در آن استان کرمان به سبب افزایش قابل توجه آمار زیر پوشش دانشجویان شرکت کننده در کارگاه‌های مهارت‌های زندگی در سال تحصیلی 89 - 90 قابل تقدیر است.
از ابتدای سال 89 تا پایان سه ماهه اول سال 90 تعداد 8 هزار و 400 نفر دانشجو از آموزش‌های مهارت‌های زندگی ارائه شده توسط بهزیستی کرمان بهره‌مند شدند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول