اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی مانه و سملقان:

تعاون و بهزیستی مانه و سملقان تفاهم‌نامه همکاری بستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی مانه و سملقان اعلام کرد: انعقاد تفاهم نامه همکاری فی‌مابین ادارات تعاون و بهزیستی این شهرستان امضاء شد.

تعاون و بهزیستی مانه و سملقان تفاهم‌نامه همکاری بستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی تشکیل شرکت‌های تعاونی برای جامعه معلولان و خانواده آنان، زنان سرپرست خانوار، زنان بد سرپرست و خانواده آن‌ها و سالمندان را از مهم‌ترین بندهای این تفاهم‌نامه عنوان کرد.
وی اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه به منظور حمایت از تشکل‌های ایجاد شده حاصل از این تفاهم‌نامه حمایت‌های لازم از سوی اداره تعاون صورت خواهد گرفت.
قربانی برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری جلسات و گردهمایی‌های ترویجی به منظور آشنایی گروه‌های هدف با شرایط و ضوابط بخش تعاون، اعطای تسهیلات و نظارت بر فعالیت تعاونی‌های تشکیل شده را از جمله حمایت‌های بخش تعاون این شهرستان از تعاونی‌ها در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه در راستای سیاست‌های کلی اصل 44 ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و به منظور نیل به اهداف بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و توسعه و گسترش فعالیت‌های مردمی در قالب تشکل‌های تعاونی و توسعه و همکاری‌های متقابل با دستگاه‌های اجرای شهرستان مانه و سملقان منعقد شده است.
شهرستان مانه و سملقان در غرب بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول