اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر بازرسی سازمان بهزیستی:

نامه‌های مردمی در بهزیستی به طور مستقل پاسخ داده می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بهزیستی گفت: نامه‌های مردمی در بهزیستی به طور مستقل پاسخ داده می‌شوند.

نامه‌های مردمی در بهزیستی به طور مستقل پاسخ داده می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مظفر تقی‌پور پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از ستاد ارتباط مردمی ریاست جمهوری در بهزیستی استان اردبیل اظهار داشت: دور چهارم سفر ریاست محترم جمهوری با هدف پیگیری مصوبات قبلی و جمع‌بندی آن انجام شده است.
وی ادامه داد:سازمان بهزیستی بالطبع از سایر دستگاه‌های دولتی با تشکیل ستاد‌های ارتباطی و آموزش مددکاران در ارتباط با نحوه رسیدگی به مشکلات مراجعین و مددجویان فعالیت خود را انجام می‌دهد.
تقی‌پور گفت: طی هماهنگی‌های انجام یافته و سیاست‌های سفر ریاست جمهوری، شهرستان‌های تابعه هر استان به عنوان ستاد معین تعیین شده است تا نمایندگان ریاست جمهوری در هر شهرستان به صورت مستقل نسبت به رسیدگی و حل مشکلات فرا روی شهرستان‌ها اقدام کنند.
وی ادامه داد: در استان اردبیل نیز ستاد ارتباطات مردمی در بهزیستی تشکیل شده و از یک روز قبل از سفر رئیس جمهور پاسخگویی، دریافت و ثبت مراجعات مردمی انجام می‌گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول کمیته رسیدگی به مراجعات مردمی در نهاد ریاست محترم جمهوری نیز در این بازدید اظهار داشت: دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت از استان اردبیل آغاز شد که امیدواریم این امر مایه برکت، توسعه، ترقی و رشد بیشتر منطقه باشد.
سید مهدی سیدمحمدی بیان داشت: با استقرار ستاد رسیدگی به مراجعات مردمی در مرکز استان آمادگی کامل برای پذیرش تمام مراجعین بنا بر روال دوره‌های قبل و بررسی کارشناسانه تقاضاهای واجدین شرایط را دارا بوده و اقدام به پاسخگوئی قطعی می‌کند.
وی افزود: در این مرحله از سفر سازمان بهزیستی مثل بقیه دستگاه‌ها (بنابر تصمیم گرفته شده در هیئت دولت در مراکز شهرستان‌ها) در امر تشکیل ستاد پاسخگویی به مراجعات مردمی هماهنگی و اقدام و مشارکت کاملی داشته است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول