اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی شهرستان تاکستان خبر داد:

پرداخت کمک هزینه جهیزیه به 130 مددجوی بهزیستی

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی شهرستان تاکستان گفت: با تخصیص اعتبار کمک هزینه جهیزیه، 130 نفر از فرزندان مددجویان به خانه بخت میروند.

پرداخت کمک هزینه جهیزیه به 130 مددجوی بهزیستی
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قزوین، عزیز رحمانی بیان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته و آمار به دست آمده از امور جهیزیه شهرستان، 130 نفر از مددجویان و فرزندان زیرپوشش بهزیستی آماده دریافت کمک هزینه جهیزیه هستند.
وی ادامه داد: تمامی مدارک و مستندات لازم از این عزیزان که واجد شرایط دریافت کمک هزینه هستند، توسط مددکاران دریافت و در کمیته جهیزیه بررسی شد که درصورت تخصیص اعتبار این کمک هزینه به حساب آنان واریز می‌شود.
رئیس بهزیستی شهرستان تاکستان با اشاره به شرایط دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه افزود:
یکی از شرایط دریافت کمک هزینه جهیزیه داشتن پرونده زیر پوششی و همچنین ارائه عقد نامه و مدارک لازم است که مددکاران پس از دریافت اسناد اطلاعات این عزیزان را در بانک اطلاعاتی سازمان ثبت می‌کنند.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در سال‌های قبل این کمک هزینه به حساب افراد واجد شرایط پرداخت شده امیدواریم در سال جاری نیز با تلاش مسئولان بهزیستی استان این امر تحقق پیدا کند و با ارائه این خدمات، مددجویان مذکور قسمتی از لوازم ضروری زندگی را تهیه کرده و به خانه بخت بروند.
رحمانی در ادامه با اشاره به اعزام فرزندان مرکز شبانه‌روزی کمیل تاکستان به آستان قدس رضوی اظهار کرد: فرزندان مرکز شبانه‌روزی کمیل بهزیستی این شهرستان در شهریور ماه سال جاری به زیارت بارگاه حضرت امام موسی‌الرضا (ع) اعزام شدند.
وی خاطر نشان کرد: این اردوی فرهنگی و زیارتی به مدت هشت روز برگزار شد که با تخصیص اعتبارات استان اجرا و در این اردو هشت نفر از فرزندان به همراه یک نفر سرپرست و یک نفر مربی شرکت کرده‌اند.
رئیس بهزیستی شهرستان تاکستان یادآور شد: هدف از برگزاری این اردو برای فرزندان شبانه‌روزی، استفاده از خدمات امور فرهنگی استان خراسان رضوی و زیارت بارگاه امام رضا (ع) است که در سال جاری با جذب اعتبارات فرزندان مرکز از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول