اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد:

بهزیستی طرح اشتغال معتادان را اجرا می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای رهایی از چنگ اعتیاد، بهزیستی این استان طرح اشتغال معتادان را اجرا می‌کند.

بهزیستی طرح اشتغال معتادان را اجرا می‌کند
قباد مبشری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در ارائه طرح‌های فرهنگی با همکاری سایر ادارات فعال بوده و در این راستا طرح‌های خوبی را در کمیته‌های مربوطه در دست اجرا دارد.
رئیس سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی طرح‌های فرهنگی مرتبط با این سازمان، افزود: طرح والدین هوشیار، دانایی یک و 2 و اشتغال 20 معتاد از جمله مهم‌ترین طرح‌های فرهنگی هستند که به زودی به کارگروه فرهنگی و شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد برای تصویب نهایی ارسال می‌شوند.
وی بیان داشت: اطلاع‌رسانی و آموزش روستائیان برای مبارزه با مواد مخدر از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در روستاها اجرا می‌شود.
مبشری از برنامه‌های در دست اجرا برای معتادان این استان خبر داد و عنوان کرد: این سازمان فعالیت‌های خوبی را برای کاهش اعتیاد انجام داده که این برنامه‌ها با قوت بیشتری ادامه می‌یابند.
رئیس سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد ترک اعتیاد را یکی از این برنامه‌ها دانست و تاکید کرد: در طرح اشتغال معتادین، این افراد با کسب درآمد و شغل بعد از ترک اعتیاد، دارای پشتوانه محکم برای زندگی سالم پیدا خواهند کرد.
این مسئول گفت: این طرح با همکاری اداره‌کل فنی‌ و حرفه‌ای اجرا می‌شود که بدون شک نقش مهمی در برگشت معتادین به زندگی آبرومند و پاک دارد.
مبشری برخورد ریشه‌ای با مقوله اعتیاد را ضروری دانست و اضافه کرد: سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد طرحی را شروع کرده که با پشتوانه علمی و پژوهشی نگرش مردم این استان را به مقوله اعتیاد برسی می‌کند تا بر اساس آن بتوان درمان و مبارزه منطقی با این معضل صورت گیرد.
وی مصون‌سازی کودکان پیش‌دبستانی را در برابر خطرات از جمله طرح‌های فرهنگی مربوط به بهزیستی اعلام کرد و ادامه داد: موثرترین آموزش‌ها و پیشگیری‌ها در دوران کودکی و سن پیش‌دبستانی صورت می‌گیرد که این موضوع مورد توجه بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
رئیس سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: مشارکت والدین در چنین طرح‌های فرهنگی نقش بی‌بدیلی در موفقیت طرح‌های پیشگیرانه و کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دارد که در طرح والدین هوشیار به عنوان یک طرح فرهنگی این مهم لحاظ شده است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول