اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد:

پرداخت 500 میلیون تومان اعتبار برای بهزیستی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی خراسان جنوبی از پرداخت 500 میلیون تومان اعتبار تا هفته آینده خبر داد.

پرداخت 500 میلیون تومان اعتبار برای بهزیستی خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جمعه‌شب 15 پروژه شهرداری قاین همزمان با افتتاح بوستان یاس واقع در فاز 4 فرهنگیان شهر قاین بهره‌برداری شد.
شهردار قاین در این مراسم با اشاره به صرف اعتبار بالغ بر 18 میلیارد ریال در 15 پروژه گفت: این پروژه‌ها شامل بوستان‌های تفریحی، فضای ورزشی، مجموعه‌های فرهنگی آموزشی و احداث و توسعه معابر است.
نادر زردی پیاده‌رو سازی و آسفالت و افتتاح نمازخانه هنرستان خوارزمی در شهر قاین را از دیگر پروژه‌های افتتاحی خواند.
نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی هم از اختصاص اعتبار 500 میلیون تومانی به بهزیستی استان خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر برای پیگیری نتیجه سفر کارشناسان معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری به قاین، به دیدار عزیزی معاون رئیس جمهور رفتم که مقرر شد هفته آینده طی جلسه‌ای با مسئول مربوطه تکلیف روشن و تصمیم لازم در این راستا اتخاذ شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین موسی قربانی افزود: در این دیدار در مورد مصوبه دولت مبنی بر اختصاص 5 میلیارد تومان به سازمان بهزیستی پیگیری شد که عزیزی تلفنی با رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور صحبت کرد و دستور اجرای مصوبه دولت را به وی داد.
وی تاکید کرد: طبق اعلام مدیرکل بهزیستی استان که پیگیر اجرای مصوبه دولت بود رئیس سازمان بهزیستی با وی تماس گرفته و از پرداخت 500 میلیون تومان تا هفته آینده خبر داده است.
نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی در مورد سالن ورزشی نیز گفت: هفته گذشته صورت جلسه‌ای در استان برای تامین سه جانبه اعتبار این سالن تنظیم شد که همراه با گزارش مدیر کل تربیت بدنی استان تحویل معاونت امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان شده تا در مورد پرداخت یک سوم سهم وزارت اقدام شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول