اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق رفاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان:

پذیرش 600 دانشجو جدید در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق رفاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در مجموع 600 دانشجو در سال تحصیلی جدید به مجموع دانشجویان دانشگاه اضافه می‌شوند.

پذیرش 600 دانشجو جدید در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس علی نوریان در شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت: سال تحصیلی جدید با تمهیدات اندیشیده شده از 19 شهریورماه سال جاری با ثبت‌نام دانشجویان آغاز شده و برنامه‌ریزی مناسبی برای دانشجویان جدید‌الورود برای انتخاب واحد الکترونیکی صورت گرفته است.
وی از برگزاری دو همایش ویژه دانشجویان جدید‌الورود و والدین آنها در 30 شهریور ماه سال جاری خبر داد و افزود: امکانات پذیرایی و استقبال از والدین دانشجویان جدید‌الورود در نظر گرفته شده است.
رئیس صندوق رفاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان از پذیرش 499 نفر در مقطع کارشناسی و دکتری حرفه‌ای عمومی این دانشگاه خبر داد و متذکر شد: 41 نفر در 11 رشته متنوع کارشناسی ارشد نیز در سال جاری از سوی دانشگاه پذیرش شده‌اند.
وی با بیان اینکه در مجموع 600 دانشجو در سال تحصیلی جدید به مجموع دانشجویان دانشگاه اضافه می‌شوند، تصریح کرد: از هفته نخست مهر ماه سال جاری نیز دانشجویان کارشناسی ناپیوسته ثبت‌نام می‌کنند.
نوریان یادآور شد: در سال جاری برای نخستین‌بار همایش آغاز سال تحصیلی برای والدین دانشجویان جدید‌الورود در راستای آشنایی والدین با آیین‌نامه و نحوه تعامل با دانشگاه برگزار می‌شود.
وی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای استقرار اوژانس، آمبولانس و اکیپ‌های امدادی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و بیان داشت: دانشگاه در این راستا تمهیدات لازم را اندیشیده است.
نماینده دانشگاه جامع علمی و کاربردی در ستاد مهر استان زنجان نیز در این جلسه  گفت: سه مرکز نیز از 15 مهر ماه سال جاری در استان راه‌اندازی می‌شوند.
عباس سلطانی اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان همزمان با آغاز بازگشایی دانشگاه‌ها با تشکیل ستاد استقبال از مهر برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه انجام داده است.
وی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های صمیمی با دانشجویان از برنامه‌های این ستاد است، افزود: توجه به مقوله رعایت حجاب و عفاف در دانشگاه، معرفی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مراکز مختلف از دیگر ‌ای این ستاد در آغاز بازگشایی دانشگاه‌ها است.
نماینده دانشگاه جامع علمی و کاربردی در ستاد مهر استان زنجان تصریح کرد: حضور مشاوره در برنامه‌های دانشگاه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری اردوهای توجیهی و توزیع بروشور از فعالیت‌های دانشگاه از دیگر برنامه‌های این ستاد محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام دانشگاه جامع علمی و کاربردی از 27 شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود، بیان داشت: ثبت‌نام دانشجویان تا 31 شهریورماه سال جاری ادامه دارد.
سلطانی از ثبت‌نام 10 مرکز فعال این دانشگاه خبر داد و گفت: سه مرکز نیز از 15 مهر ماه سال جاری در استان راه‌اندازی می‌شوند.
وی با بیان اینکه 200 دانشجو از خدمات خوابگاهی این دانشگاه استفاده می‌کنند، افزود: به دلیل بومی بودن دانشجویان استقبال از خوابگاه در این دانشگاه از سوی دانشجویان بسیار کم است.
این نماینده متذکر شد: در 10 مرکز فعال جامع علمی و کاربردی استان زنجان 760 دانشجو در 88 رشته مهارتی و فنی در حال تحصیل هستند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول