اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان مسابقات فوتسال جام شهدای شهرداری؛

دانشگاه علوم پزشکی قم قهرمان شد

خبرگزاری فارس: در فینال مسابقات فوتسال جام شهدای شهرداری تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی با شکست تیم شهرداری به مقام قهرمانی دست یافت.

دانشگاه علوم پزشکی قم قهرمان شد
رضا معصومیان مسئول برگزاری مسابقات جام شهدای شهرداری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام شهدای شهرداری که با حضور تیم‌های ادارات استان همه ساله برگزار می‌شود امسال نیز همانند سال‌های گذشته در سالن شهرداری با نظم بسیار خوبی برگزار شد.
وی با اشاره به کیفیت بالای این مسابقات ادامه داد: مسابقات با حضور 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی از شب دوم ماه مبارک رمضان کار خود را آغاز کرد که در پایان مرحله اول دو تیم از هر گروه راهی مرحله بعد مسابقات شدند و هشت تیم صعود کرده از مرحله اول در دو گروه چهار تیمی به صورت دوره‌ای با هم دیدار کردند.
برگزاری مسابقات جام شهدای شهرداری اضافه کرد: از گروه یک تیم‌های دانشگاه‌ علوم پزشکی و راهنمایی و ‌رانندگی و از گروه دو تیم‌های شهرداری و برق به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند و در مرحله نیمه‌نهایی دانشگاه علوم پزشکی توانست تیم خوب برق را با نتیجه پنج بر چهار شکست دهد و به بازی پایانی‌ راه یابد‌ و همچنین تیم شهرداری با نتیجه 10 بر 3 از سد تیم راهنمایی و رانندگی گذشت تا حریف تیم دانشگاه علوم پزشکی در مرحله فینال شود.
معصومیان در ادامه افزود: در بازی پایانی که دوشنبه شب با استقبال خوب تماشاگران برگزار شد، تیم دانشگاه علوم پزشکی توانست با تکیه بر بازیکنان با تجربه خود با نتیجه چهار بر دو از سد تیم شهرداری عبور کند و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.
وی با اشاره به حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمد آتش‌زر، رئیس شورای اسلامی شهر قم، محمد اسماعیلی سرپرست شهرداری قم، عباس جهان‌بینی، مدیرکل تربیت بدنی و محسن رمضان‌بیگی، رئیس هیئت فوتبال قم در فینال این مسابقات تاکید کرد: حمایت و استقبال مسئولان استان از اینگونه مسابقات موجب دلگرمی و برگزار شدن هر چه بهتر آن در سال‌های آینده خواهد شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول