اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بهزیستی کرمان خبر داد:

کسب رتبه برتر بهزیستی کرمان در مسکن مددجویان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل بهزیستی استان کرمان گفت: بهزیستی کرمان در زمینه احداث مسکن مددجویان رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

کسب رتبه برتر بهزیستی کرمان در مسکن مددجویان
رضا عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 10 هزار بروشور «مشق عشق» به منظور فراگیری آموزش‌های پیش از ازدواج توسط دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تهیه و میان دختران و پسران جوان کرمانی توزیع شده است.
وی افزود: این بروشور با طراحی زیبا در قالب نامه و به منظور ارائه آموزش‌های لازم به دختران و پسران در شرف ازدواج تهیه شده است.
عباسی تصریح کرد: این بروشور حاوی مطالبی با سرفصل‌های ضرورت آموزش پیش از ازدواج، انتخاب همسر، آشنایی، عشق، نامزدی، دوران عقد و سال اول زندگی است.
وی با تأکید بر حساس بودن دوران قبل از ازدواج ابراز داشت: باید جوانان را برای انتخاب درست همسر و پذیرفتن مسئولیت‌های زندگی مشترک آماده کرد و در این راستا و به منظور آگاه‌سازی بیشتر جوانان، معاونت فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام به طراحی و چاپ این بروشور کرده است.
عباسی با اشاره به دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج برگزار شده توسط اداره کل بهزیستی کرمان بیان داشت: در سال گذشته همایش کشوری آموزش پیش از ازدواج  و چند دوره آموزشی استانی ویژه گروه‌های هدف مختلف در استان برگزار شده است و در سال جاری نیز برنامه‌هایی برای برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی پیش از ازدواج داریم.
وی با اشاره به ارائه خدمات بهزیستی به جامعه هدف افزود: به دنبال ارسال گزارش دقیق و مستند عملکرد جذب سهمیه سال دوم اجرای طرح نهضت تأمین مسکن معلولان و مددجویان توسط معاونت مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی کرمان، قائم‌مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور فرهنگی و مشارکت‌های مردمی از بهزیستی استان کرمان تقدیر و تشکر کرد.
عباسی گفت: پس از اجرای طرح نهضت تأمین مسکن مددجویان در سراسر کشور از سال گذشته اداره کل بهزیستی استان کرمان تاکنون توانسته است، اقدامات مؤثری در این زمینه انجام دهد و در سال گذشته نیز به عنوان استان برتر در اجرای این طرح معرفی شد.
به گزارش فارس، بروشورهای «مشق عشق» علاوه بر توزیع میان دختران و پسران در شرف ازدواج سراسر استان، توسط پایگاه‌های اجتماعی میان جوانان شرکت‌کننده در همایش‌ها و سمینارهای آموزشی پیش از ازدواج توزیع می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول