اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری چهارمحال و بختیاری:

1116 نفر در چهارمحال و بختیاری کار سرشماری را انجام می‌دهند‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: یک‌هزار و 116 نفر عوامل اجرایی، کار سرشماری عمومی نفوس و مسکن در این استان را بر عهده خواهند داشت.

1116 نفر در چهارمحال و بختیاری کار سرشماری را انجام می‌دهند‌
مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری چهارمحال و بختیاری از برگزاری سرشماری نفوس و مسکن در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله اسدپور یعدازظهر امروز در آیین آغاز فعالیت ستاد سرشماری نفوس مسکن این استان اظهار داشت: طرح سرشماری نفوس و مسکن از دوم تا بیست و دوم آبان‌ماه جاری به مدت 21 روز در تمام نقاط این استان عملیاتی می‌شود.
اسدپور به ارائه آموزش‎های لازم به 43 نفر از مدرسان شهرستان‌های این استان از بیست و ششم شهریور تا هفتم مهرماه اشاره کرد و افزود: در پایان این دوره آموزشی 30 نفر از آموزش‏دیدگان به منظور آموزش آمارگیران انتخاب می‌شوند.
وی افزود: یک کلاس آموزشی دیگر نیز برای ماموران، بازبینان، کارشناسان بازبین و کارشناسان از 16 مهرماه لغایت 28 مهرماه در این استان برگزار می‌شود.
مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 116 نفر عوامل اجرایی، کار سرشماری عمومی نفوس و مسکن در چهارمحال و بختیاری بر عهده خواهند داشت.
وی با بیان اینکه بیش از سه هزار و 500 نفر در سامانه مربوطه برای آمارگیری ثبت‌نام کرده‌اند گفت: با بررسی‌های انجام گرفته 578 نفر از آن‌ها برای سرشماری به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند. 
اسدپور همچنین به فعالیت 170 نفر در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در این استان به عنوان کارشناس گروه اشاره کرد و گفت: از این تعداد، 43 نفر ‌کارشناس مسئول فنی و اجرایی و هشت نفر معاونین فنی و آموزشی شهرستان‌ها، و 147 نفر بازبین هستند.
مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استان تصریح کرد: 93 نفر به عنوان مامور ذخیره‌سازی  و 143 نیر به عنوان راننده با ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن این استان همکاری خواهند کرد.
وی از وجود آمادگی همه جانبه در این استان برای اجرای کامل و مطلوب طرح بزرگ و ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن خبر داد و گفت: انتظار داریم مردم همچون همیشه با آمارگیران همکاری کرده تا برای تصمیم‎گیری بهتر و علمی‎تر در راستای رشد و توسعه کشورمان، آمار و اطلاعات دقیقی داشته باشیم.
اسدپور با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای مدیریت‌ کلان کشور از طریق همین آمارگیری میسر می‌شود، بیان داشت: استفاده از آمار و ارقام نفوس و مسکن می‌تواند موفقیت‌های بیشتری برای طرح‌های اقتصادی و عمرانی کشور به همراه داشته باشد. 
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول