اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار شد:

انجام سرشماری عمومی نفوس و مسکن با حداکثر دقت

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار انجام سرشماری عمومی نفوس و مسکن در این استان با حداکثر دقت شد.

انجام سرشماری عمومی نفوس و مسکن با حداکثر دقت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی ظهر امروز در آیین آغاز فعالیت ستاد سرشماری نفوس و مسکن این استان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده، سرشماری عمومی نفوس و مسکن در این استان همزمان با سراسر کشور از دوم آبان امسال آغاز می‌شود. 
وی با اشاره به برگزاری این سرشماری از دوم آبان به مدت 21 روز در سراسر این استان افزود: هم‌اکنون برای اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 برنامه‎ریزی‏های لازم در سه سطح کوتاه‎مدت، میان‎مدت و بلندمدت در این استان انجام شده و شرایط برای انجام این طرح در چهارمحال و بختیاری فراهم است. 
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری در این بیش از یک‌هزار و 116 نفر نیروی انسانی ساماندهی شده و اجرای این طرح را بر عهده دارند.
عنابستانی انجام این سرشماری را در تمام حوزه‌ها و مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مؤثر بیان و تصریح کرد: از آنجا که آمار و اطلاعات مبنای بسیاری تصمیم‎گیری‌ها در کشور است، برگزاری دقیق سرشماری سبب انجام برنامه‎ریزی‎های علمی برای توسعه همه‌جانبه کشور و استان می‌شود.
وی داشتن حداکثر دقت برای انجام این سرشماری در این را ضروری، مهم و تأثیرگذار برشمرد و گفت: بدون تردید تصمیماتی مه بر مبنای آمار و اطلاعات غیردقیق اتخاذ شود، هرگز تصمیم‎گیران و مجریان را به اهداف خود نمی‎رساند.
وی از سرشماری عمومی نفوس و مسکن به عنوان یکی از عمده‎ترین راه‏های شناخت کشورها برای برنامه‎ریزی، نظارت، کنترل و ارزیابی خدمات و فعالیت‎های ملی و منطقه‎ای یاد کرد و افزود: اهمیت این سرشماری و اهمیت داشتن اطلاعات و آمار صحیح از نفوس و مسکن در استان و کشور ایجاب می‎کند تا همه به سهم خود در این طرح بزرگ و ملی مشارکت کرده و برای اجرای مطلوب آن تلاش و همت کنیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول