اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سوادکوه:

تغییر زمان سرشماری راه مطمئن‌تری برای مدیریت‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سوادکوه گفت: تغییر زمان سرشماری از هر 10 سال به پنج سال موجب آمار به‌ روزتر و مطمئن‌تری برای برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت‌هاست.

تغییر زمان سرشماری راه مطمئن‌تری برای مدیریت‌ها است
 به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری صبح امروز در جلسه هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان سوادکوه با اشاره به این مطلب که پایه و اساس برنامه‌ریزی توسعه بر پایه آمار و اطلاعات است، بیان داشت: ‌تغییر زمان سرشماری از هر 10 سال به پنج سال موجب آمار به‌ روزتر و مطمئن‌تری برای برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت‌هاست.
رئیس ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان سوادکوه با اشاره به وسعت زیاد و جمعیت کم شهرستان سوادکوه، گفت: این ویژگی، موانعی را برای جذب اعتبارات این شهرستان ایجاد کرده است.
باقری با تاکید بر اینکه ماموران سرشماری باید صادقانه و متعهدانه برگه‌های گزارش را تکمیل کنند، گفت: ‌ماموران سرشماری با گزینش و دارا بودن شرایط لازم انتخاب می‌شوند.
در ادامه این جلسه، معاون فرماندار شهرستان سوادکوه و معاون ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن و شهرستان سوادکوه نیز با اشاره به این مطلب که این ستاد برای تسهیل فعالیت‌های سرشماری شکل گرفته، افزود: 200 نفر از افراد واجد شرایط برای مصاحبه و تکمیل مدارک به این ستاد مراجعه کرده‌اند.
لهراسب رحمتی خاطرنشان کرد: مصاحبه و دریافت مدارک در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته برگزار شده است.
معاون فرماندار شهرستان سوادکوه با بیان این مطلب که پیش‌بینی می‌شود که جمعیت شهرستان سوادکوه نسبت به سرشماری قبل افزایش یابد، تصریح کرد: دریافت پروانه‌های ساختمانی در روستاها و جریان معکوس مهاجرت، موجب شده که جمعیت شهرستان افزایش یابد.
وی در پایان اذعان داشت: در اجرای این طرح از ادارات، نهادهای مختلف، شوراها و دهیاران نیز استفاده می‌شود.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول