اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آمار و اطلاعات آذربایجان شرقی خبر داد:

سرشماری یک میلیون خانوار در آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آمار و اطلاعات آذربایجان‌شرقی از سرشماری یک میلیون و 57 هزار خانوار در استان خبر داد.

سرشماری یک میلیون خانوار در آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عبدالله عبدالهی صبح امروز در نشست مشترک فرمانداران استان و ستاد استانی سرشماری نفوس و مسکن از اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن از دوم آبان سال جاری در سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: در این طرح حدود یک میلیون و 57 هزار خانوار در استان آذربایجان شرقی سرشماری می‌شوند که بیش از 759 هزار خانوار، شهری و بقیه روستایی هستند.
وی با اشاره به ثبت‌نام متقاضیان همکاری در این طرح گفت: آمار ثبت‌نام متقاضیان در استان 237 درصد است که دست ستاد سرشماری را در انتخاب نیروهای قابل اعتماد و توانمند باز کرده است.
عبدالهی افزود: در کل استان بیش از 5 هزار نفر به طور مستقیم در این طرح فعالیت خواهند کرد که فعالیت تمام آنها به طور تمام وقت است.
مدیرکل آمار و اطلاعات استان در ادامه از فرمانداران خواست تا در مراحل مختلف طرح سرشماری نفوس و مسکن نهایت همکاری را با ستاد سرشماری داشته باشند.
‌وی افزود: برای این که اطلاعات صحیح از سوی مردم ارائه شود باید نسبت به ابعاد این طرح، اعتماد عمومی ایجاد شود که فرمانداران نقش مهمی در این خصوص دارند.
عبدالهی با تاکید بر توجه جدی به کیفیت جمع‌آوری اطلاعات نفوس و مسکن گفت: برای این منظور سه مرحله دوره آموزشی برای مجریان و ماموران طرح برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول