اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی‌ آموزشی ستاد سرشماری خراسان رضوی:

8 هزار نفر در خراسان رضوی کار سرشماری را انجام می‌دهند‌

خبرگزاری فارس: معاون فنی‌ آموزشی ستاد سرشماری خراسان رضوی گفت: حدود 8 هزار و253 نفر در استان کار سرشماری نفوس‌ و مسکن را از 2 آبان آغاز می‌کنند.

8 هزار نفر در خراسان رضوی کار سرشماری را انجام می‌دهند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جمشید ابوالفتحی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مشهد در محل فرمانداری اظهار داشت: بحث سرشماری نفوس ‌و مسکن یکی از اقدامات مهم فرمانداری در آبان‌ ماه است که نیاز به مشارکت مردم در دادن اطلاعات درست است.
معاون فنی‌ آموزشی ستاد سرشماری خراسان رضوی افزود: حدود 102 هزارنفر در کشور درگیر سرشماری نفوس‌ و مسکن هستند که 8 هزار و 253 نفر در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند و مدیریت این افراد کار ساده‌ای نیست.
وی بیان داشت: حدود 60 سئوال از هر خانوار پرسیده می‌شود و هر مامور در هر روز باید از 20خانوار آمارگیری کند و بر هر 4 مامور یک مسئول گروه کار نظارت را انجام می‌دهد و برای انجام نظارت درست بر این کار حدود 800 خودرو مورد نیاز است که دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام دهند.
معاون فنی‌ آموزشی ستاد سرشماری خراسان رضوی گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان‌ها در پایان سرشماری برای مرکز آمار کشور ارسال می‌شود که امیدواریم استان خراسان رضوی در این زمینه برای سایر استان‌ها الگو باشد.
وی همکاری مردم برای اجرای درست این امر را بسیار مهم دانست و افزود: اگر مردم نتایج غلط به ماموران سرشماری دهند ضرر آن متوجه خود افراد است چرا که تمام برنامه‌ریزی‌های کشور در پنج سال آینده بر اساس همین اطلاعات است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول