اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت بازگشایی مدارس صورت می‌گیرد؛

برگزاری 4 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس چهار نمایشگاه عرضه کالا در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 4 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید عسگری ظهر امروز در ششمین جلسه تنظیم بازار زنجان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالا به مناسبت های مختلف به منظور دسترسی آسان مردم به کالا انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: مسئولیت اجرا و برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالا را مجمع امر صنفی در استان زنجان به عهده دارد.
معاون برنامه ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه باید کنترل و نظارت‌های مورد نیاز از طریق مجمع امور صنفی و دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شود، اضافه کرد: مردم نباید مشکلی از نظر تامین کالای مورد نیاز خود داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عرضه کالا در زنجان از 26 شهریور آغاز می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه در محل نمایشگاه کاسپین زنجان برگزار می‌شود.
عسگری با بیان اینکه ابهر نیز از جمله شهرستان‌هایی است که نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان برگزارمی‌شود، افزود: خرم‌دره و خدابنده نیز از شهرستان‌هایی هستند که نمایشگاه‌ عرضه کالا در آنها انجام می‌شود.
وی همچنین با اشاره به لزوم نظارت بر افزایش قیمت گوشت ادامه داد: مسئولان نظارتی و فعال در این زمینه باید اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید کارهای کارشناسی در زمینه نوسانات قیمت گوشت و عرضه آن به مردم صورت گیرد، تا مردم مشکلی در خصوص تهیه گوشت نداشته باشند.
معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی استان زنجان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 45 بازرس به منظور نظارت بر کالاهای عرضه شده فعالیت می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: بازرسی از فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های عرضه کالا در استان زنجان از تاریخ 10 شهریور ماه آغاز شده و تا پایان 15 مهر ماه سال‌جاری ادامه پیدا می‌کند.
معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: بازرسان از صبح ساعت هشت کار بازرسی خود را آغاز می‌کنند و تا ساعت 20 شب این کار ادامه دارد.
وی تصریح کرد: در کنار بازرسانی که به صورت ویژه کار نظارت بر فروشگاه نمایشگاه‌های عرضه کالا را انجام می‌دهند، تعدادی بازرس نیز با عنوان بازرس افتخاری کار نظارت بر مراکز عرضه کالا را انجام می‌دهند.
نبوی عمده کالاهایی که در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها عرضه می‌شود را لوازم‌التحریر از جمله کیف، کفش و دفترچه برشمرد و ادامه داد: گروه‌های بازرسی کار نظارت را روزانه در فروشگاه‌های عرضه این کالاها انجام می‌دهند.
وی در ادامه با اشاره به عملکرد نظارت و بازرسی استان زنجان در چند ماهه نخست سال ادامه داد: بیشترین شکایات واصله از سوی مردم در خصوص 12 قلم کالای اساسی و مورد نیاز مردم بوده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی استان زنجان تعداد شکایات واصله از طریق سامانه پیام کوتاه به این سازمان را 683 مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد 605 واحد مورد بررسی قرار گرفته و به تعزیرات حکومتی استان زنجان ارجاع داده شده است.
وی یادآور شد: بیشترین تخلفات صورت گرفته در زمینه عرضه کالا کم‌فروشی، گران‌فروشی و عدم صدور فاکتور بوده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول