اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 شهریور ماه صورت می‌گیرد؛

آغاز نمایشگاه پاییزه در قم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی استان قم از افتتاح نمایشگاه پاییزه از 19 شهریورماه سال جاری در قم خبر داد.

آغاز نمایشگاه پاییزه در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یونس عالی‌پور ظهر امروز جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح نظارتی وی‍ژه بازگشایی مدارس از 20 شهریور آغاز و تا 10 مهرماه به صورت جدی ادامه دارد.
وی افزود: بازرسان ویژه سازمان بازرگانی در این ایام نسبت به خرید و فروش اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان برای شروع سال تحصیلی جدید به صورت جدی نظارت دارند.
رئیس سازمان بازرگانی استان قم تاکید کرد: بازرسان با بررسی فاکتورهای خرید و فروش عرضه‌کنندگان کالا در نمایشگاه پاییزه از هرگونه تخلف وگران فروشی جلوگیری می‌کنند.
وی زمان برگزاری نمایشگاه پاییزه را از 19  تا 29 شهریور ماه عنوان و تصریح کرد: این نمایشگاه از ساعت 15 تا 23 پذیرای شهروندان است.
عالی‌پور با بیان اینکه 150 غرفه در نمایشگاه پاییزه به عرضه کالاهای مورد نیاز مردم می‌پردازند، ابراز کرد: با نظارت ویژه که در این نمایشگاه وجود دارد تمام کالاها 20 درصد زیر قیمت بازار به شهروندان ارائه می‌شود.
وی از جمله اهداف مهم سازمان بازرگانی را  تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای حضور در نمایشگاه پاییزه عنوان کرد و گفت: 75 غرفه در این نمایشگاه، به عرضه پوشاک می‌پردازند که از این تعداد 53 واحد تولیدی هستند.
رئیس سازمان بازرگانی استان قم ادامه داد: کیف و کفش، لوازم التحریر، موادغذایی و لوازم بهداشتی و سلولزی دیگر غرفه‌های این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.
وی تاکیدکرد: از ورود هرگونه کالای بی‌کیفیت چینی به نمایشگاه جلوگیری می‌شود و در صورت مشاهده تخلف، غرفه عرضه‌کننده کالای چینی پلمب خواهد شد.
عالی‌پور ادامه داد: در نمایشگاه پاییزه فضای رقابتی خوبی در نظر گرفته شده است و به همین منظور کالاهای باکیفیت خارجی با کالاهای ایرانی رقابت می‌کنند.
وی در پاسخ یکی از خبرنگاران مبنی بر چگونگی نظارت برعرضه لباس فرم مدارس بیان کرد: سازمان بازرگانی با تعامل مشترک با اداره‌کل آموزش وپرورش بر تولید لباس‌های باکیفیت نظارت می‌کند.
رئیس سازمان بازرگانی استان قم با تاکید بر اینکه سازمان بازرگانی تلاش می‌کند کالاهای باکیفیت به مردم عرضه شود تصریح کرد: درکنار عرضه کالای با کیفیت قیمت آنها نیز کنترل می‌شود.
وی همچنین از چرخش مدیریت اجرایی نمایشگاه خبر داد و تاکید کرد: تا کنون 17 نمایشگاه در قم بامدیریت‌های مختلف برپا شده است که رضایت خاطر و استقبال مخاطبین را به همراه داشته است.
رئیس سازمان بازرگانی قم دربخش دیگری از سخنان خود به کاهش قیمت مرغ در چند ماه اخیر اشاره کرد و گفت: این سازمان با عرضه مرغ‌های منجمد در بازار با قیمت دو هزار و 400 تومان تلاش می‌کند قیمت مرغ را کاهش دهد.
وی تاکید کرد: این سازمان در طول هفته، 4 هزار بازرسی از اصناف مختلف انجام داده است که تا کنون 500 پرونده تخلف گزارش شده که این سازمان تلاش می‌کند با نظارت دقیق جلوی این تخلفات را بگیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول