اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بابل؛

نخستین نمایشگاه پاییزه مازندران گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه پاییزه مازندران در بابل گشایش یافت.

نخستین نمایشگاه پاییزه مازندران گشایش یافت
0ه گزارش خبرگزاری فارس از بابل، رئیس بازرگانی بابل پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه فروش پاییزه در مصلی بابل اظهار داشت: یکی از سیاست‌های اداره بازرگانی در ایام پر تقاضا برای تنظیم بازار، برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا تحت عنوان نمایشگاه پاییزه است.
علی اصغری افزود: یکی از اهداف مهم این نمایشگاه کمک به تنظیم بازار و تقویت عرضه کالا و خدمات و دسترسی مردم به کالاها با قیمت مناسب است که در این باره، غرفه نمایشگاه پاییزه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 30 درصدی برخوردار بوده است.
وی بیان داشت: سال گذشته نمایشگاه فروش پاییزه دارای 90 غرفه بوده که امسال به 120 غرفه افزایش یافته است.
رئیس بازرگانی بابل تصریح کرد: در این نمایشگاه حدود 30 درصد واحدهایی که اقدام به عرضه پوشاک میکنند واحدهای تولیدی، نمایندگیهای پخش و عمده فروشیهای مورد تائید اتحادیه هستند.
این مسئول افزود: یکی از اقدامات اساسی در این نمایشگاه شناسنامه دارا بودن غرفه‌ها است و همه شرکت‌کنندگان الزاما باید پروانه کسب و بهره‌برداری داشته باشند.
اصغری یکی از ویژگیهای بارز نمایشگاه پاییزه امسال را نصب دستگاه کارت‌خوان و سیستم بانکداری الکترونیکی برشمرد و تصریح کرد: برای تسهیل در امور، تمام غرفه‌ها به دستگاه کارت‌خوان مجهز شدند.
وی از اختصاص غرفه رایگان عفاف و حجاب در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: در راستای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب  و توزیع لباس‌های ملی و مذهبی غرفه رایگان به غرفه‌داران عفاف و حجاب اختصاص یافته است.
اصغری متذکر شد: بازرسان حمایت بازرگانی و بازرسی اصناف به طور دائم در این نمایشگاه مستقر بوده و بر عملکرد غرفه‌داران نظارت ویژه‌ای دارند.
این مسئول خطاب به شهروندان بابلی بیان داشت: از شهروندان بابلی تقاضا داریم از واحدهایی که دارای نصب برچسب قیمت روی کالا هستند و همچنین نسبت به ارائه فاکتور خرید به مشتریان اقدام میکنند اجناس خود را خریداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 124رسیدگی به تخلفات بازرگانی بازرسی و نظارت تماس حاصل کنند.
اصغری بیان داشت: نمایشگاه فروش پاییزه تا 25 شهریور ماه در مصلی بابل برای بازدید علاقمندان دایر است.
مجری نمایشگاه فروش پاییزه نیز متذکر شد: به دنبال استقبال چشمگیر شهروندان بابلی نمایشگاه فروش پاییزه بابل به مدت پنج روز تمدید میشود.
حمید ابوفاضلی احداث نمایشگاه تخصصی و نمایشگاه دائمی چند منظوره در بابل را ضروری برشمرد و افزود: با توجه به استعدادهای موجود در شهرستان بابل احداث نمایشگاه چند منظوره فرهنگی و ورزشی در بابل ضروری است.
مدیر بازرگانی و اجرایی نمایشگاه فروش پاییزه نیز خاطرنشان کرد: نمایشگاه فروش پاییزه بابل در زمینی به مساحت یک هزار و 200متر مربع در 120 غرفه برپا شده است.
روزبه ابوفاضلی اذعان داشت: یکی از اقدامات اساسی در این نمایشگاه شناسنامه‌دار بودن غرفه‌ها است و همه شرکت‌کنندگان باید پروانه کسب و بهره‌برداری داشته باشند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول