اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی ابهر خبر داد:

برگزاری نمایشگاه پاییزه در ابهر

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی ابهر گفت: به منظور عرضه کالاهای مورد نیاز مردم نمایشگاه پاییزه این شهرستان از امروز گشایش یافت.

برگزاری نمایشگاه پاییزه در ابهر
فریدون محمد بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طبق سنوات گذشته برای رفاه حال شهروندان، این نمایشگاه به‌ منظور عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به‌ ویژه دانش‌آموزان برپا می‌شود.
وی تصریح کرد: در نمایشگاه پاییزه موادغذایی، پوشاک و لوازم‌التحریر به فروش می‌رسد.
رئیس مجمع امور صنفی شهرستان ابهر با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزیهای به عمل آمده درصدد هستیم غرفه‌ها را به نحو مطلوبی ساماندهی کنیم، افزود: دسترسی بیشتری به امکانات غرفه‌ها، از اهداف ساماندهی غرفه‌های نمایشگاه است.
وی با اشاره به اینکه لوازم عرضه شده در نمایشگاه پاییزه ابهر از تخفیف 10 تا 15 درصدی برخوردار است، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مردم، سعی شده است که کالای موردنیاز به کیفیت بالا در این نمایشگاه عرضه شود.
محمد بیگی با بیان اینکه بازرسان، نظارت ویژه‌ای بر عملکرد غرفه‌داران دارند، یادآور شد: تخفیف در قیمت، دلیل بر فروش اجناس بیکیفیت نیست و مردم نیز در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را به بازرسان گزارش دهند.  
وی ادامه داد: نمایشگاه پاییزه ابهر طبق روال سال‌های گذشته از امروز تا 27 شهریورماه سال جاری در ساختمان مدیریت بحران شهرداری شهرستان واقع در پارک پردیس برگزار می‌شود.
رئیس مجمع امور صنفی شهرستان ابهر با بیان اینکه 35 غرفه برای دسترسی علاقمندان در این نمایشگاه برپا می‌شود، یاد آورشد: در سال‌های گذشته استقبال مطلوبی از نمایشگاه‌های پاییزه شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: نمایشگاه پاییزه شهرستان ابهر همچون سال‌های گذشته با حضور چشمگیر مردم رونق بیشتری داشته باشد.
محمد بیگی برگزاری نمایشگاه‌های پاییزه را فرصت مناسبی برای خرید مایحتاج دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: تخفیف‌های ارائه شده در نمایشگاه موجب جذب علاقمندان به نمایشگاه می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول