اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 تا 27 شهریور در خرم‌دره برگزار می‌شود؛

نمایشگاه پاییزه با تخفیف 15 درصدی

خبرگزاری فارس: کارشناس بازرسی اداره بازرگانی خرم‌دره گفت: نمایشگاه پاییزه با تخفیف 15 درصدی در شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

نمایشگاه پاییزه با تخفیف 15 درصدی
هوشنگ خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایشگاه پاییزه در شهرستان خرم‌دره از 19 تا 27 شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مقدمات لازم برای برگزاری نمایشگاه پاییزه در شهرستان انجام شده است، افزود: فراخوان شرکت تولید کنندگان برای شرکت در نمایشگاه برای علاقمندان ارائه شده است.
وی گفت: علاقمندان برای رزرو غرفه در نمایشگاه پاییزه می‌توانند تا 16 شهریورماه سال جاری به اداره بازرگانی شهرستان مراجعه کنند تا غرفه‌های مورد نظر در اختیار آنان قرار گیرد.
کارشناس بازرسی اداره بازرگانی شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه انواع پوشاک، لوازم‌التحریر، کیف و کفش در این نمایشگاه عرضه می‌شود، افزود: اولویت اجاره غرفه‌ها با ارائه دهندگان وسایل مورد نیاز مدارس است.
وی با اشاره به اینکه محصولات این نمایشگاه در 60 غرفه عرضه می‌شود، یادآور شد: نمایشگاه در فضایی در حدود 700 متر مربع برپا می‌شود.
خلیلی از تخفیف 15 درصدی محصولات در نمایشگاه پاییزه شهرستان خبر داد و تصریح کرد: اولویت برای در اختیار گذاشتن غرفه با صنوف بومی و تولیدی است و در صورت نیاز از صنوف دیگر حمایت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در میدان قائم مجتمع تجاری فرهنگیان شهرستان برگزار می‌شود که با محوریت مجمع امور صنفی و با همکاری اداره بازرگانی برگزار می‌شود.
کارشناس بازرسی اداره بازرگانی شهرستان خرم‌دره از کسب مقام نخست برگزاری کیفی و کمی دو دوره گذشته نمایشگاه پاییزه در استان خبر داد و گفت: در طی دو سال گذشته شهرستان خرم‌دره در برگزاری با کیفیت و میزان استقبال مطلوب مردم از این نمایشگاه مقام نخست را از آن خود کرده است.
وی بیان داشت: با توجه به استقبال مردم شهرستان از برگزاری نمایشگاه‌های پاییزه انتظار می‌رود این نمایشگاه در سال جاری نیز با استقبال مردم مواجه شود.
خلیلی اضافه کرد: در نمایشگاه امسال از واحدهای تولیدی دعوت شده تا کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه از کیفیت بالا برخوردار باشد.
وی هدف از برپایی نمایشگاه‌های فصلی را  تعادل در تنظیم بازار و عرضه مستقیم محصولات تولیدی بدون حضور واسطه به مصرف کنندگان بیان کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول