اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی کرمان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه پاییزه کرمان از 25 شهریور

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی استان کرمان گفت: از 25 شهریورماه جاری با برگزاری نمایشگاه پاییزه کالاهای مورد نیاز مردم با توجه به آغاز سال تحصیلی و نیز مایحتاج عمومی با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می‌شود.

برگزاری نمایشگاه پاییزه کرمان از 25 شهریور
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمید قاسم‌نژاد پیش از ظهر امروز در شورای تنظیم بازار استان کرمان اظهار داشت: پس از حذف یارانه شیر، تنها در یک مرحله نسبت به اصلاح قیمت این محصول و افزایش نرخ آن اقدام شده است.
وی افزود: برای افرایش قیمت هر نوع کالا یا محصول، ابتدا باید درخواست این موضوع به سازمان بازرگانی ارائه و پس از تأیید شورای تنظیم بازار این افزایش نرخ اعمال شود.
قاسم‌نژاد تصریح کرد: شرکت‌های شیر استان از روز گذشته اقدام به افزایش قیمت شیر بسته‌بندی‌شده، 800 گرمی کرده‌اند که از سوی بازرسی بازرگانی برخورد لازم با آن‌ها انجام می‌شود.
رئیس سازمان بازرگانی استان کرمان ابراز داشت: افزایش قیمت شیر بدون هماهنگی با سازمان بازرگانی انجام شده است.
وی با اشاره به کاهش قیمت مرغ در استان کرمان به 30 هزار ریال، بیان داشت: به منظور حمایت از تولیدکنندگان و تداوم تولید آن‌ها، باید از راهکارهای مناسب برنامه‌ریزی و اجرا استفاده شود.
قاسم‌نژاد خاطرنشان کرد: در راستای تنظیم قیمت مرغ در استان به گونه‌ای اقدام می‌شود که از ایجاد خسارت برای تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان جلوگیری شود.
وی همچنین با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه پاییزه از 25 شهریورماه جاری در کرمان اذعان داشت: در این نمایشگاه کالاهای مورد نیاز مردم با توجه به آغاز سال تحصیلی و نیز مایحتاج عمومی با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می‌شود.
قاسم‌نژاد عنوان کرد: به منظور تأمین میوه مورد نیاز ایام نوروز نیز مباشران تأمین میوه تعیین شده‌اند و کار با روال عادی پیگیری می‌شود.
وی ابراز داشت: بازار استان کرمان در حال حاضر با روال عادی و شرایط آرام به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول