اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان خدابنده خبر داد:

برگزاری نمایشگاه پاییزه از 23 شهریور در خدابنده

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی خدابنده گفت: نمایشگاه پاییزه شهرستان خدابنده از 23 شهریورماه سال جاری تا یکم مهر برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه پاییزه از 23 شهریور در خدابنده
پرویز شعاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایشگاه تامین و عرصه اقلام و کالاهای مورد نیاز دانش‌آموزان در آستانه بازگشایی مدارس با عنوان نمایشگاه پاییزه در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 23 شهریورماه تا اول مهر ماه تا زمان بازگشایی برپا و به بازدیدکنندگان خدمت رسانی میکند، افزود: این نمایشگاه در خیابان بیمارستان شهرستان خدابنده همچون سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
رئیس مجمع امور صنفی شهرستان خدابنده تصریح کرد: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی شهرستان، کالاها و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان در فصل بازگشایی مدارس را با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه می‌کنند.
وی بیان داشت: در این نمایشگاه کالاهای اساسی و مورد نیاز دانش‌آموزان شامل کیف، کفش، مانتو، پوشاک، البسه و نوشت‌افزار به صورت تولید به مصرف عرضه می‌شود.
شعاری افزود: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از جمله برنج، گوشت و سایر اقلام مورد نیاز در نمایشگاه پاییزه برای دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های پاییزه همواره از استقبال چشمگیر مردم برخوردار است، یاد آورشد: این نمایشگاه به منظور ایجاد تناسب در عرضه و تقاضا برگزار می‌شود، که تا کنون موفق بوده است.
رئیس مجمع امور صنفی شهرستان خدابنده با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از برگزاری نمایشگاه پاییزه در شهرستان خدابنده، گفت: انتظار می‌رود در سال جاری نیز مردم شهرستان از نمایشگاه استقبال کنند.
وی زمان برگزاری نمایشگاه‌های پاییزه در سطح استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمایشگاه پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس برای دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز برگزار می‌شود تا مردم مایحتاج ضروری خود را تامین کنند.
شعاری با اشاره به اینکه نمایشگاه پاییزه شهرستان خدابنده در 60 غرفه برگزار می‌شود، متذکر شد: این نمایشگاه در 540 متر مربع آماده ارائه خدمات به مردم شهرستان است.
انتهای پیام/ل3020
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول