اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه پاییزه در ساوجبلاغ گشایش یافت‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی ساوجبلاغ از آغاز به کار نمایشگاه پاییزه در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه پاییزه در ساوجبلاغ گشایش یافت‌
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، احمد ملک‌محمدی عصر امروز در آیین بازگشایی این نمایشگاه در شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای توسعه خدمات‌رسانی به مردم و همچنین کنترل قیمت‌ها راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: با توجه به این که در آستانه بازگشایی مدارس بوده و خانواده‌ها اقدام به خرید می‌کنند لذا به منظور ارائه خدمات و عرضه مستقیم کالا این نمایشگاه از امروز راه‌اندازی شد تا گامی موثر برای توسعه خدمات به شهروندان باشد.
به گفته این مسئول در این نمایشگاه 100غرفه عرضه مستقیم کالا فعال شده است.
ملک‌محمدی لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش، نوشت افزار، البسه دانش‌آموزی و دانشجویی، مواد پروتئینی و غذایی، بهداشتی و شوینده را از جمله کالاهایی عنوان کرد که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.
وی تأکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این کالاها‌ با تخفیف 10تا 20درصدی به شهروندان عرضه خواهد شد.
این مسئول با بیان این که شهروندان در این نمایشگاه می‌توانند به راحتی مایحتاج خود را تهیه کنند گفت: این نمایشگاه از امروز به مدت 10 روز دایر خواهد بود.
ملک‌محمدی با تأکید بر این که فروشندگان در این نمایشگاه باید به مردم فاکتور خرید ارائه کنند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به این اداره اطلاع دهند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به منظور کنترل رئیس اداره بازرگانی ساوجبلاغ از آغاز به کار نمایشگاه پاییزه در این شهرستان خبر داد.
‌انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول