اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام (ره) منطقه 2 شهرستان زنجان:

روحیه بسیجی کشور را به قله‌های رفیع رهنمون می‌سازد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام (ره) منطقه 2 شهرستان زنجان گفت: با روحیه بسیجی هیچ کاری مشکل نیست و با داشتن روحیه بسیجی می‌توان کشور را به قله‌های موفقیت رساند.

روحیه بسیجی کشور را به قله‌های رفیع رهنمون می‌سازد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالقاسم اسماعیلی شامگاه دوشنبه در جلسه طرح هجرت شهرستان زنجان اظهار داشت: در طول سال برنامه‌های مختلفی با مشارکت بسیج انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه کمیته امداد امام (ره) همکاری خوب و تنگاتنگی با بسیج سازندگی دارد، تصریح کرد: برگزاری جشن‌های مختلف مثل جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها، جمع‌آوری زکات فطره و زکات از روستاها از جمله زمینه‌های همکاری کمیته امداد امام (ره) با بسیج است.
رئیس کمیته امداد امام (ره) منطقه 2 شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در هر مرحله 60 تا 70 نفر از بسیجیان در سطح شهرستان به کارگیری می‌شود، گفت: در جمع‌آوری زکات در روستاها از بسیج به عنوان عاملان جمع آوری استفاده می‌شود.
وی با بیان اینکه در احداث مسکن محرومین در روستاها نیز از بسیج سازندگی استفاده می‌شود، ابراز داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و ... از دیگر زمینه‌های همکاری کمیته امداد امام (ره) و بسیج سازندگی است.
اسماعیلی با اشاره به اینکه بسیجیان کارهای بزرگی در عرصه‌های مختلف انجام داده‌اند، گفت: امروز اکثر بسیجیان را بسیجیان تحصیل کرده تشکیل می‌دهد و این نهاد یک نهاد توانمند شده است.
رئیس کمیته امداد امام (ره) منطقه 2 شهرستان زنجان دستاوردهای بسیج را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: با روحیه بسیجی هیچ کاری مشکل نیست می‌توان کشور به قله‌های موفقیت رساند.
در ادامه نماینده فنی و حرفه‌ای گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای در بحث آموزش در زمینه آموزش همکاری دارد و در این زمینه تفاهمنامه نیز داریم.
حسینی با اشاره به اینکه آموزش مناطق محروم توسط بسیجیان انجام می‌شود، تصریح کرد: در روستاهای مختلف آموزش‌های مختلفی در رشته‌های متنوع داده می‌شود.
وی با بیان اینکه رشته‌های مختلف و در زمینه‌های متنوع از قبیل آموزش‌های فنی، غیر فنی، کشاورزی، خدمات، کشت گلخانه‌ای و... آموزش داده می‌شود، یادآور شد: آموزش اشتغال خانگی از دیگر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در روستاهای شهرستان زنجان است.
در ادامه نماینده بهزیستی شهرستان زنجان اظهار داشت: در اجرای سی بی آر می‌توانیم با بسیج سازندگی همکاری داشته باشیم.
محمدی از اجرای طرح تنبلی چشم در آینده نزدیک خبر داد و افزود: اجرای تنبلی چشم اجرا می‌شود که بسیج سازندگی می‌تواند کمک شایانی انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه ساخت مسکن محروم روستاییان انجام می‌شود، گفت: همچنین از بسیجیان در زیر پوشش قرار دادن معلولان و محرومین به عنوان رابط کمک کنند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول