اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مالی کمیته امداد کشور تاکید کرد:

لزوم تعامل واحد مالی با سایر بخش‌ها در کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالی و ذی‌حسابی کمیته امداد کشور گفت: وجود تعامل میان معاونت مالی کمیته امداد با سایر بخش‌ها یک ضرورت است که بدون آن روند اجرایی خدمات امداد با کندی پیش می‌رود.

لزوم تعامل واحد مالی با سایر بخش‌ها در کمیته امداد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مجید باجلان ظهر امروز در جمع معاونین مالی شاخه‌های 15 گانه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته 644 مورد اشکال آیین‌نامه‌ای از سوی کارکنان و کارشناسان امداد سراسر کشور به معاونت مالی این نهاد رسیده که حدود 462 مورد از آن‌ها به صورت کامل اصلاح شده و بقیه ایرادات هم که قابل رفع هستند به زودی برطرف می‌شوند.
مدیرکل امور مالی و ذیحسابی کمیته امداد کشور افزود: اصلاح ابهامات و عیوب بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مالی موجب تسهیل امور در این نهاد می‌شود.
وی بیان داشت: امور مالی در هر سازمانی، نقش خون‌رسانی را به عهده دارد که اگر این خون به موقع به کالبد سازمان تزریق نشود، بدون شک نفس‌های کار و خدمت به شماره خواهد افتاد.
باجلان، وجود تعامل میان واحد مالی کمیته امداد با سایر بخش‌ها را بسیار ضروری دانست و عنوان داشت: از همکاران خود در معاونت اداری مالی کمیته ‌امداد کهگیلویه و بویراحمد انتظار داریم تا با انعطاف و همکاری با سایر بخش‌ها، خود شروع‌ کننده این تعامل باشند.
وی مراقبت بیشتر، انعطاف و انجام کارهای گروهی را از جمله شاخصه‌های موفقیت کارکنان مالی کمیته امداد خواند و افزود: بخشی‌نگری یکی از آفت‌های مدیریت مالی به حساب می‌آید.
این مسئول کشوری در کمیته امداد با اشاره به رسالت خطیر این نهاد در خدمت‌رسانی به محرومان تاکید کرد: معاونت مالی در این نهاد باید نسبت به پرداخت به‌موقع حقوق و مستمری مددجویان بیش از سایر وظایف حساس بوده و این رسالت مهم را با حساسیت و دغدغه بیشتری انجام دهند.
باجلان ادامه داد: در کمیته امداد همواره به امر آموزش توجه شده است که در این راستا از این پس آموزش‌ها با صدور گواهینامه ارائه می‌شود تا افرادی که این دوره‌ها را با موفقیت می‌گذرانند، بتوانند با بهره‌گیری از این امتیاز در شاخص‌های ارتقا شغلی آن‌ها لحاظ شود.
مدیرکل امور مالی و ذیحسابی کمیته امداد کشور با اشاره به اهداف انقلاب در خدمت کردن به محرومین جامعه اظهار داشت: کار کردن در این نهاد افتخار است و این افتخار در مناطق محروم‌تری مثل کهگیلویه و بویراحمد ارزش و اجر بالاتری خواهد داشت.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول