اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد فارس خبر داد:

حمایت کمیته امداد فارس از 17 هزار یتیم

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان فارس گفت: 36 هزار حامی از 17 هزار و 300 یتیم زیر پوشش کمیته امداد فارس حمایت می‌کنند.

حمایت کمیته امداد فارس از 17 هزار یتیم
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد فارس، کیوان نیازی با بیان اینکه ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس علاوه بر سرویس‌های خدماتی این نهاد از حمایت‌های مادی و معنوی گسترده 36 هزار حامی طرح اکرام نیز بهره‌مند هستند، با اشاره به عملکرد این نهاد در مورد حمایت تمام جانبه از ایتام و کودکان بی‌سرپرست اظهار داشت: هم‌اکنون 17 هزار و 300 یتیم در استان فارس زیرپوشش 36 هزار حامی قرار دارند.
وی با بیان این که در قرآن کریم در مورد حمایت از ایتام بسیار سفارش شده است، ابراز داشت: مردم خداجو و مومن فارس در امر یتیم‌نوازی الگو و نمونه یک جامعه آرمانی مسلمان هستند و حضور تمام‌جانبه و کمک‌های نیکوکاران و خیران این استان در سطح کشور مثال‌زدنی است. 
قائم مقام کمیته امداد فارس با قدردانی از حس همدردی مردم نوع‌دوست این استان در امور خداپسندانه گفت: با ادامه این روند، کمک‌های مادی و معنوی کمیته امداد نیز بیش از پیش با کوشش و تلاش مضاعف و نیز با برنامه‌ریزی دقیق به کارگیری تمام توان و استفاده از نیروهای متخصص و متعهد خود به‌ویژه نیروهای حوزه اکرام، خانواده‌های ایتام را به توانمندی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سوق می‌دهد تا در آینده شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این عزیزان در عرصه‌های مختلف زندگی باشیم.
وی بیان کرد: در حال حاضر سرانه کمک هر حامی به یک یتیم به طور متوسط 200 هزار ریال در هر ماه است، که به طور معمول هر یتیم از حمایت‌های مادی و معنوی سه حامی در طول یک ماه بهره‌مند می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد فارس اضافه کرد: این مبلغ به صورت منظم و مستقیم به حساب ایتام زیر پوشش واریز می‌شود و حامیان علاوه بر کمک مالی در امور دیگر ایتام از جمله هزینه تحصیلی، درمانی، لوازم زندگی، کمک‌های معیشتی و سایر نیازهای ضروری آنها نیز اهتمام دارند.
نیازی ادامه داد: انتظار داریم که تا پایان سال 90 آمار حامیان طرح اکرام ایتام به 40 هزار نفر و حتی بیشتر افزایش یابد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول