اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

فراخوان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت مسکن مددجویان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ساخت مسکن برای همه مددجویانی که توان تامین 50 درصد هزینه‌های ساخت مسکن را دارند، خبر داد.

فراخوان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت مسکن مددجویان
عبدالمجید فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد طی فراخوانی از همه مدجویانی که به طرق متفاوت امکان تامین نیمی از هزینه ساخت مسکن خود را دارند، خواسته است تا به این نهاد مراجعه کنند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: این نهاد 50 درصد هزینه ساخت مسکن مدجویان را پرداخت و نسبت به ساخت آن اقدام می‌کند.
وی بیان داشت: مدجویان زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه از طریق بستگان، خیرین و یا منابع مالی خود، نصف هزینه ساخت یک واحد مسکونی را پرداخت می‌کنند و این نهاد نیز با تامین مابقی هزینه‌ها، منازل مسکونی را برای متقاضیان مددجو می‌سازد.
فرهادی ادامه داد: عملیات تعمیر و بازسازی بیش از 400 واحد مسکونی مددجویان در سال جاری آغاز شده که امیدواریم در موعد مقرر این عملیات به اتمام رسیده و بخشی از مشکلات مسکن مددجویان برطرف شود.
این مسئول حمایتی در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، پیش‌بینی می‌شود، تعمیر و بازسازی این واحدها تا پایان آذرماه به اتمام برسد.
فرهادی با اشاره به اهمیت خانه‌دار کردن مردم به‌ویژه اقشار محروم جامعه خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای عملیات اجرایی این واحدها افزون بر سه میلیارد و 550 میلیون ریال می‌باشد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول