اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی 89 ـ 90 صورت گرفت؛

کمک 14 میلیارد ریالی به دانشجویان کمیته امداد فارس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: در سال تحصیلی 90 ـ 89، بیش از 14 میلیارد ریال بابت کمک هزینه تحصیلی دانشجویی به دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس پرداخت شده است.

کمک 14 میلیارد ریالی به دانشجویان کمیته امداد فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان فارس، محمد بدری‌ اظهار داشت: در حوزه امور دانشجویی سال تحصیلی 90-89 ، 8 هزار و 920 دانشجو در رشته‌های مختلف زیر پوشش امداد فارس بوده‌اند که با توجه به شهریه‌های دانشجویان و تعداد آنها امداد توانسته است شهریه آنها را پرداخت کند.
وی افزود: از آنجا که ادامه تحصیل این دانشجویان علاوه بر ارتقای سطح علمی و فرهنگی خانواده‌ها و جامعه، تاثیر بسزایی در کاهش فقر و کمک به خوداتکائی و خودکفایی خانواده‌های زیر پوشش امداد دارد، به اهتمام اداره فرهنگی و آموزش امداد این استان در سال 90-89 ، بیش از 14 میلیارد ریال بابت خرید 240 کامپیوتر به دانشجویان نخبه و استعداد درخشان پرداخت می‌شود.
این مسئول ادامه داد: همچنین در حوزه امور دانشجویی علاوه بر پرداخت بخشی از کمک هزینه‌های دانشجویی در سایر زمینه‌ها نیز فعالیت و خدمات فرهنگی انجام پذیرفته که برگزاری و اعزام دانشجویان به اردوهای زیارتی و سیاحتی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزش، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی مختلف و نیز همایش دانشجویی و فعالیت دانشجویان در کانون دانشجویی از این قبیل برنامه‌ها هستند.
بدری همچنین در زمینه اهداف امداد در زمینه حمایت از دانشجویان زیر پوشش بیان داشت: شکوفا شدن استعدادهای بالقوه این دانشجویان، کمک به خودکفایی خانواده‌ها، ارتقای سطح علمی مددجویان و حضور فعال جوانان در عرصه علمی از اهداف عالیه امداد در این حوزه است.
وی در پایان در مورد آمار دانشجویان فارغ‌التحصیل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: تا کنون بیش از 20 هزار دانشجو در رشته‌های مختلف فارغ‌التحصیل شده‌اند که تعداد بسیاری از این افراد در مراکز دولتی و غیردولتی مشغول به خدمت هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول