اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اتفاق آرا؛

آرش دُر، شهردار شوشتر شد

خبرگزاری فارس: پس از برگزاری سه جلسه فشرده در یک هفته اخیر و بحث و تبادل نظر فراوان شورای اسلامی شهر شوشتر «آرش دُر» را به عنوان شهردار انتخاب کرد.

آرش دُر، شهردار شوشتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، شامگاه یکشنبه پس از تبادل نظرهای بسیار زیادی که در صحن علنی شورا شهر شوشتر انجام شد «آرش دُر» به عنوان شهردار جدید شوشتر انتخاب شد.
رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: آرش دُر سابقه خوبی در امور شهرداری دارد و بیش از یک سال مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز بوده است.
نظر حسین‌زاده با اشاره به مدرک «دُر» افزود: تحصیلات «آرش دُر» با مجموعه شهرداری بسیار مرتبط است و رشته تحصیلی وی جغرافیای شهری بوده است.
وی با اشاره به دیگر سوابق کاری شهردار جدید انتخابی شوشتر بیان کرد: وی معاون شهرداران مناطق یک، دو و چهار اهواز بوده است و در شرکت‌های مطالعاتی و مشاوره‌ای بسیار زیادی نیز تجربه امور فنی و شهری دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: پایان نامه شهردار انتخابی نیز خدمات شهری در شهرستان شوشتر بوده است و به این دلیل شهر شوشتر را به طور کامل می‌شناسد.
پیش از این نیز یزدان خواه، ورزشی، باب المراد، ارادی برای تصدی سمت شهرداری شوشتر به استانداری خوزستان معرفی شدند که یا این افراد صلاحیت اخذ حکم را به‌دست نیاوردند و یا به دلایل شخصی از رسیدن به این سمت باز ماندند.
شوشتر در چهار سال گذشته در دوره سوم شورای شهر بیش از 2.5 سال خود را با سرپرست گذرانده است و تنها 1.5 سال از این فرصت با شهردار سپری شده است.
«آرش در» شهردار انتخابی شورای اسلامی شهر شوشتر با پنج رای موافق انتخاب شد و فرامرز محمودی کوهی ششمین عضو شورا، غایب جلسه انتخاب شهردار در مرخصی به سر می‌برد.
از فروردین ماه امسال پس از استعفای احمد آصفی تاکنون شهرداری شوشتر با سرپرستی پارسا زاده مدیریت می‌شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول