اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه شورای شهر شوشتر:

شهردار از میان نیروهای بومی انتخاب شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر پیشنهاد کرد که شهردار آینده شوشتر از بین نیروهای بومی شهرستان انتخاب شود.

شهردار از میان نیروهای بومی انتخاب شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی کوهی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورا اظهار داشت: شهردار باید از نیروهای بومی شهر انتخاب شود تا برای آشنایی با مشکلات شهر نیازمند زمان نباشد و برای حل مشکلات اندیشه‌ای پویا داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه انتخاب شهردار غیربومی زیان‌های زیادی دارد، افزود: انتخاب شهردار غیربومی می‌توان زیان‌های زیادی داشته باشد به نحوی که آشنایی وی با محله‌ها و مشکلات شهر شوشتر بیش از سه ماه به طول می‌انجامد این خود مشکلی برای انتخاب غیربومی است.
محمودی کوهی با اشاره به اینکه در مجموعه شهرداری شوشتر افرادی با 20 الی 25 سال سابقه کاری برای تصدی این سمت وجود دارد، افزود: باید به نیروهای بومی اعتماد کنیم و در این باره باید تاملی شود زیرا مزایای انتخاب بومی بسیار بیشتر از انتخاب غیر بومی است.
محمودی کوهی با تاکید بر اینکه انتخاب شهرداران شهرهای دیگر برای تصدی سمت شهرداری شوشتر ریسک بزرگی است، خاطر نشان کرد: در صورتی که افرادی در شهرداری‌های دیگر استان فعالیت مثبتی داشته باشند شوراهای شهر اجازه استعفا به آنها نمی‌دهند و در غیر این صورت نیروی ناکار آمد به درد شهرداری شوشتر نمی‌خورد.
وی تاکید کرد: به دلیل اختلافاتی که به وجود می‌آید شهرداری که از شهرهای دیگر به شوشتر می‌آید برای انتخاب شدن و تائیدیه گرفتن مشکلاتی پیدا می‌کند که به دردسر و صرف زمان نمی‌گذرد و شورای شهر شوشتر باید دست به کشف و اعتماد به نیروهای بومی بزند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول