اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر:

شهردار شوشتر در اسرع وقت مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر شوشتر گفت: شهردار شوشتر باید در اسرع وقت مشخص شود تا نبود شهردار خللی در امور شهرداری ایجاد نکند.

شهردار شوشتر در اسرع وقت مشخص می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: شهردار انتخابی شوشتر همه شرایط را برای تصدی سمت شهرداری شوشتر را داشت و انتخاب شورای شهر شوشتر صحیح بوده ولی شخص حسن ارادی باید در مدت زمانی قانونی استعفای خود را از شورای شهر رامهرمز اخذ و به استانداری برای صدور حکم جدید ارائه می‌کرد که وی در این امر ناکام بوده است.
وی با اشاره به اینکه هیچ خللی به انتخاب شورای شهر شوشتر وارد نیست، افزود: شورای شهر شوشتر انتخاب صحیحی داشته است و شخص مذکور توانست همه تائیدیه‌های لازم را از مراجع ذی‌صلاح کسب کند و این نشان از سلامت انتخاب شورای شهر شوشتر است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه شورای شهر باید در اسرع وقت برای انتخاب شهردار اقدام کند، خاطر نشان کرد: شورای شهر نباید فرصت‌های انتخاب شهردار را یکی پس از دیگری از دست بدهد و این امر بسیار خطرناک و تاسفبار است.
حسین‌زاده با اشاره به اینکه شورای شهر هیچ اختلافی بر سر انتخاب شهردار ندارد، افزود: انتخاب شهردار محلی از مناقشه نیست بلکه شاخص‌های بسیار ایده‌آلی برای این امر در نظر گرفته شده است که باید این شاخص‌ها برای انتخاب اشخاص مدنظر باشد.
رئیس شورای شهر شوشتر با اشاره به اینکه در شرایط کنونی سرپرست شهرداری شوشتر در حال تلاش است، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی سرپرست شهرداری شوشتر در حال تلاش برای فراهم آوردن شرایط برای فعالیت پروژه های عمرانی است و به این دلیل مشکلی از این نظر وجود ندارد.
یک روز پیش از عید فطر با ارسال نامه‌ای از سوی استانداری خوزستان چهارمین شهردار انتخابی شورای شهر شوشتر رسیدن به این سمت باز ماند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول