اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر رشت:

برکناری شهردار رشت جزو پروژه‌های شوراست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: پروژه برکناری شهردار رشت همچنان باز است و مختومه نشده و جزو برنامه‌های شورای شهر رشت است.

برکناری شهردار رشت جزو پروژه‌های شوراست
محمود مباحی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت استیضاح و برکناری محمود  فریدونی شهردار رشت اظهار داشت: پروژه برکناری شهردار رشت همچنان باز است و مختومه نشده است.
وی با بیان اینکه عملکرد شهردار رشت مورد رضایت اعضای شورای اسلامی این شهر نیست، افزود: شهردار رشت که تا دیروز موافقت 9 نفر از اعضای شورای این شهر را داشت، امروز تنها چهار نفر موافق دارد و پنج نفر از اعضای شورای شهر با وی مخالف بوده و خواهان برکناری وی هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت تذکر و طرح سوال از شهردار رشت را برای اعضای شورا به‌حق دانست و با اشاره به مهم‌ترین دلایل خواستار برکناری فریدونی عنوان کرد: مشکلات ساخت و سازهای بی‌رویه و غیرقانونی و عدم نظارت بر روند این نوع ساخت و سازها از جمله یکی از دلایل شهرداری است.
وی عدم انجام کامل اتوماسیون اداری، ناهماهنگی در حوزه مدیریت شهری، خلاف‌های ساختمانی که شهرداری به هیچ عنوان نظارت مناسب بر آن ندارد و... را از دیگر دلایل این برکناری عنوان کرد.
مباحی اضافه کرد: روند تذکر و سؤال از شهردار برای این است که شهرداری پویا و هدفمند داشته باشیم و با توجه به حجم مطالبات مردم و مشکلات پیش رو، جزو حقوق قانونی است که هر گاه عضوی از شورا در روند شهرداری خللی دید برای اصلاح امور از این اهرم قانونی استفاده کند.
این مسئول پروژه برکناری شهردار رشت را از برنامه‌های شورای این شهر ذکر کرد و اذعان داشت: برکناری شهردار رشت جزو برنامه‌های شوراست و این پرونده با وجود اینکه یک رای کم دارد، ولی هنوز مختومه نشده است.
شورای اسلامی شهر رشت 9 نفر عضو دارد که برای برکناری شهردار رشت نیاز به شش رای است که در حال حاضر پنج نفر موافق برکناری محمود فریدونی شهردار رشت هستند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول