اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان تاکید کرد:

تعامل شورا و شهردار برای پیشرفت امور شهری

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان تعامل مثبت شورای شهر و شهردار همراه با رعایت حدود اختیارات و تفکیک وظایف قانونی را ضامن پیشرفت امور شهری عنوان و بر توجه به این موضوع تاکید کرد.

تعامل شورا و شهردار برای پیشرفت امور شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی در دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار سنندج اظهار داشت: کارگزاران استان تعامل مثبتی با یکدیگر داشته و در سایه این تعامل، وحدت و همدلی است که طی یکسال گذشته شاهد تحولات چشمگیر در زمینه‌های مختلف به ویژه عمران شهری بود‌ه‌ایم.
وی ایثار، فداکاری و گذشت در رفتار و تعاملات مسئولان را بسیار مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه اتفاق نظر موجود در میان کارگزاران مایه دلگرمی و افتخار مجموعه مدیریتی استان است.
استاندار کردستان اضافه کرد: کردستان از نعمت وجود وحدت و همدلی میان مسئولان برخوردار است هرچند که این وحدت به معنای نبود اختلاف سلیقه در عملکرد مدیران نیست بلکه اختلافی که منجر به هدر رفتن انرژی مدیران در بحث و جدل‌های حاشیه‌ای شود بسیار کم‌رنگ است.
شهبازی با بیان اینکه مسئولان شهری باید در مقابل ناملایماتی که در حین کار رخ می‌دهند صبر و شکیبایی پیشه کنند چرا که این مهم از توصیه‌های مکرر قرآن کریم به مومنان در مواجه با مشکلات روزمره است، افزود: مصداق صبر مسئولان تحمل ناملایمات به خاطر حل مشکلات مردم است چرا که اگر انسان به نیت حل مشکلات مردم سختی‌های کاری را تحمل کند بی‌تردید خداوند به او توفیق می‌دهد.
استاندار کردستان اعتماد و رضایت نسبی مردم کردستان و به ویژه شهروندان مرکز استان نسبت به نظام و مسئولان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: مردم کردستان نشان داده‌اند که مردمی آگاهند و با وجود اینکه برخی از مشکلات آنان حتی پس از ارائه خدمات گسترده دولت هنوز لاینحل مانده اما این مردم قدرشناس و متین همیشه صبورانه در انتظار حل مشکلات به‌سر می‌برند.
وی ادامه داد: بر همه ماست که این موقعیت‌ها و مسئولیت‌ها را جزو توانایی و داشته خود محسوب نکرده و به چشم امانتداری به آن نگاه کنیم چرا که قرارگرفتن اشخاص در موقعیت‌های اجرایی و دست اندرکاری امور عامه عطیه الهی و صرفا برای امتحان افراد در نحوه عمل و تعامل با دیگران است و نباید فراموش کرد که سعادت دنیا و آخرت تنها نصیب کسانی می‌شود که از این امتحان الهی سربلند بیرون بیایند.
شهبازی به مسئولان شهری سنندج توصیه کرد: نسبت به عوامل پیرامونی ذهنیت منفی نداشته باشند و همواره تلاش نمایند که به چشم خیر به مسایل نگاه کنند چرا که داشتن ذهنیت مثبت خود عاملی برای ایجاد انگیزه و ادامه حرکت سازندگی با وجود ناملایمات است.
استاندار کردستان در پایان به اعضای شورای شهر و شهردار سنندج تاکید کرد: ضمن احترام به تفکیک وظایف، تعامل مثبتی با هم داشته باشند چرا که لازمه پیشرفت، احترام به وظایف قانونی و حدود اختیار یکدیگر است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول