اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه یک بوشهر معرفی شد

خبرگزاری فارس: علیرضا نوری شهردار سابق بندر گناوه به عنوان شهردار منطقه یک بندر بوشهر معرفی و کار خود را رسما آغاز کرد.

شهردار منطقه یک بوشهر معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جلسه معارفه شهردار جدید منطقه یک بندر بوشهر چهارشنبه شب در ساختمان شهرداری مرکزی با حضور معاونان شهردار مرکز استان، شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌های شهرداری بندر بوشهر برگزار و علیرضا نوری شهردار سابق بندر گناوه به سمت شهردار منطقه یک بندر بوشهر منصوب و از خدمات و فعالیت‌های ارزشمند مهدی وفا، شهردار پیشین این منطقه، تقدیر شد.
در این مراسم معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر با تأکید بر نقش مهم شهرداری‌های مناطق در انجام فعالیت‌های اجرایی و نظارت بر حسن انجام پروژه‌های شهری اظهار داشت: دیدگاه شهرداری بندر بوشهر تقویت شهرداری‌های مناطق و دادن مسئولیت و واگذاری امور به آنهاست تا بتوانند به عنوان بازوهای اجرایی شهرداری مرکزی نقش فعال تری در فرآیند توسعه و آبادانی شهر داشته باشند.
شهریار اخلاقی با اشاره به کارنامه موفق و ارزنده مهندس نوری به عنوان شهردار بندر گناوه در سه سال و نیم اخیر، خاطر نشان کرد: تجربیات ارزشمند ایشان پشتوانه بسیار مناسبی برای گسترش فعالیت‌های شهرداری منطقه یک بندر بوشهر و بستر مناسبی برای تفویض اختیارات به آن شهرداری است.
شهردار جدید منطقه یک بوشهر نیز ضمن تشکر از حسن نظر شهردار مرکز استان و همکاران وی در مجموعه شهرداری بندر بوشهر، بر ضرورت توانمندسازی شهرداری‌های مناطق در راستای تقویت مدیریت شهرداری مرکزی و کاهش تصدی گری آن تأکید کرد.
علیرضا نوری افزود: با توجه به مصوبات وزارت کشور، شهرداری‌های مناطق باید محل‌هایی برای خدمات‌رسانی بیش از پیش به شهروندان باشند.
گفتنی است پیش از این علیرضا نوری به مدت سه سال و نیم شهردار بندر گناوه بوده است. 
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول