اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

شهرداری نگاه جدیتری به جنوب شهر داشته باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فاصله سطح رفاه و امکانات مناطق شمالی و جنوبی، خواستار نگاه جدی‌تر اعضای شورای شهر و شهردار قزوین به مناطق جنوبی شهر شد.

شهرداری نگاه جدیتری به جنوب شهر داشته باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در جلسه شورای شهر قزوین بیان کرد: کارنامه شهرداری قزوین نشانگر اقدامات برنامه‌ریزی شده شورای اسلامی شهر، شهردار و کارکنان شهرداری است و عملکرد موفق شهرداری قزوین بیانگر ظرفیت و توانایی خاص شورای اسلامی شهر در عرصه مدیریت شهری است.
وی ادامه داد: اقدامات شورای اسلامی شهر قزوین، زمینه‌های تولید ثروت را برای شهرداری فراهم کرده و اقدام شهرداری برای تملک زمین و افزایش درآمدهای شهرداری در عین ارتقای سطح رضایتمندی، کار مهم و ارزشمندی محسوب میشود.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فروش اوراق مشارکت توسط شهرداری قزوین در سال گذشته افزود: این کار با هدف افزایش منابع مالی و در نهایت توسعه شهری صورت گرفته است و ظرفیتی که شورای اسلامی شهر و شهرداریها برای تولید ثروت دارند، در اختیار دولت نیست.
وی عنوان کرد: شهرداری قزوین میتواند گام‌های بلندتری در آینده برای توسعه و پیشرفت بردارد تا در سطح کلان شهرها به عنوان نمونه و الگو به شمار رود.
ابوترابی تأکید کرد: قزوین در آستانه یک جهش عظیم قرار دارد و شهر قزوین در یک دهه آینده به طور کامل متحول میشود، وقتی مردم، افراد توانمند را با رای خود به عنوان اعضای شورای شهر برگزینند و آنان نیز با احساس مسئولیت مدیران شایسته‌ای انتخاب کنند، آن مدیران کارهای بزرگ و تأثیرگذاری صورت میدهند.
وی با اشاره به تمدید دو ساله شوراهای اسلامی شهر در سال گذشته گفت: این اقدام ارزشمند مجلس موجب شد، تجربه انباشته شده اعضای شورای اسلامی شهر برنامه‌ریزیها و کارهای موثر و چشمگیرتری در شهرها به دنبال داشته باشد.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ثبات مدیریت شهرداریها را پشتوانه مناسبی برای موفقیت در عرصه‌های مختلف کاری دانست و افزود: سلامت کار شهردار قزوین در سمت‌های قبلی و انتخابش از سوی شورای شهر به این دلیل و استفاده ایشان از تجارب انباشته شده‌اش، منجر به تحولی عظیم در شهر قزوین شده است.
وی خاطرنشان کرد: شوراهای شهر و شهرداران استان قزوین به لحاظ همکاری و فعالیت دارای سطح خوبی در کشور هستند؛ قزوین در مسیر تحول جدی در حوزه شهرسازی قراردارد و امیدوارم با شتاب قابل قبول به جایگاه تاریخی، فرهنگی و موقعیت فاخر گذشته خود باز گردد و به یک قطب اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، دامداری و در عرصه شهرسازی نوین تبدیل شود و نماد موفق مدیریت شهری باشد.
ابوترابی با اشاره به فاصله سطح رفاه و امکانات مناطق شمالی و جنوبی در شهرها خواستار نگاه جدیتر اعضای شورای شهر و شهردار قزوین به مناطق جنوبی شهر قزوین شد و گفت: باید با اتخاذ تصمیم‌های درست فاصله‌ها در مناطق جنوبی و شمالی را کاهش داد.
وی تصریح کرد: شکل‌گیری شهرک‌های اقماری موجب عدم شکل گیری حاشیه‌نشینی در قزوین است و خداوند با لطف خود، زمینه‌های مشکل حاشیه نشینی را حل کرد، زیرا در شهرهایی که این مشکل را دارند توان مدیران ارشد استانی و شهری تنها صرف کاهش این مشکل میشود.
نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه مردم برای استفاده از یک شهر آباد و توسعه یافته، باید در ساختن آن مشارکت کنند، اظهار کرد: شهرداریها میتوانند بدون تکیه بر منابع نفت و مالیات، منابع جدید تعریف کنند و شهرها را بسازند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول