اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر:

شهرداری شوشتر نیازمند تحول اداری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شهرداری شوشتر نیازمند تحولی در امور اداری است و باید این دید و نگرش در سازمان ایجاد شود.

شهرداری شوشتر نیازمند تحول اداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده شامگاه شنبه در جلسه بررسی گزینه‌های احتمالی شهرداری  اظهار داشت: شهرداری شوشتر از نظر اداری در شرایطی کاملا فرسوده است و باید برای زنده کردن این مرده متحرک برنامه‌ریزی کرد.
وی با اشاره به اینکه شهردار شوشتر باید فردی باشد که مرگ را به حیات تبدیل کند، گفت: در شرایط کنونی کمبود نیروی انسانی در شهرداری همه بخش‌های این مجموعه را رنج می‌دهد در صورتی که بیش از 50 تا 80 نیروی مازاد در شهرداری وجود دارد.
این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به تخصص‌های موجود در شهرداری خاطرنشان کرد: در شهرداری شوشتر نیروی متخصص کمتر یافت می‌شود و همه امور به صورت تجربی اجرا می‌شود و برخی از سمت‌ها بیش از 15 سال است در دست عده‌ای خاص است و به شکلی ارثی شده است.
حسین‌زاده عدم تحول در مجموعه شهرداری را موجب رکود دانست و افزود: عدم تحرک در شهرداری شوشتر باعث شده است که رکودی بی سابقه در این سازمان حاکم شود که این مشکل تنها با دید باز شهرداری توانا و با تجربه برطرف می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که شهرداری با سرپرستی اداره می‌شود بیشترین تخلفات و مشکلات وجود دارد و این مسئله موجب شده است تا شورای شهر بررسی سریع گزینه‌های شهرداری را در دستور کار قرار دهد.
شهرداری شوشتر پس از استعفای احمد آصفی در فروردین ماه سال جاری همچنان با سرپرستی نادر پارسازاده اداره می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول