اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر:

رایزنی برای انتخاب شهردار آغاز شده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر شوشتر گفت: رایزنی‌های گسترده برای انتخاب شهردار شوشتر آغاز شده است و این رایزنی‌ها در آینده نزدیک به نتیجه می‌رسد.

رایزنی برای انتخاب شهردار آغاز شده است
نظر حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: انتخاب شهردار در شرایط کنونی اصلی‌ترین دغدغه شورای شهر شوشتر است و باید در این باره همه امور جاری را تعطیل کرد تا شرایط با انتخابی صحیح به سامان برسد و در این باره از تمام توان استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شرایط برای شورای شهر شوشتر بسیار دشوار شده است، افزود: شرایط برای شورای شهر شوشتر بسیار دشوار است زیرا شهرداری شوشتر بیش از پنج ماه است که با سرپرست اداره می‌شود و این شرایط در زمان تعیین اعتبارات و انعقاد توافقنامه‌های شهرداری بود که می‌تواند اصلی‌ترین خسارات را وارد کند.
حسین‌زاده با تاکید بر اینکه شورای شهر در انتخاب شهردار موفق بوده است، تاکید کرد: «حسین ارادی» که شهردار انتخابی شورای شهر شوشتر بود هیچ مشکلی برای اخذ تائیدیه نداشت بلکه نتوانست در موعد مقرر استعفای خود را که باید به تائید شورای شهر رامهرمز می‌رسید به استانداری خوزستان ارائه کند.
رئیس شورای شهر شوشتر با تاکید بر اینکه شاخص‌های انتخاب شهردار برای شورای شهر شوشتر ملاک اصلی است، خاطر نشان کرد: در شورای شهر اصلا بر اسامی بحثی نمی‌شود بلکه تلاش بر آن است که اشخاص با شاخص‌های تعیین شده سنجش شوند و بعد برای انتخاب اقدام شود.
حسین‌زاده با تاکید بر اینکه شوشتر از شهرداران بی تجربه خسارت‌های زیادی دیده است، افزود: شوشتر برای انتخاب شهرداری خبره، با تجربه و مدیر تلاش می‌کند و انتخاب شهرداری ناکارآمد در دستور کارش نیست.
وی افزود: اعضای شورای شهر شوشتر همه مرخصی‌های خود را برای انتخاب صحیح شهردار لغو کرده‌اند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول