اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس گواه سلطه‌ستیزی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: دفاع مقدس نشانه‌ای از روحیه سلطه‌ستیزی و آمادگی و عزم ایرانیان در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب، تقویت وحدت و همبستگی در مقابله با تهدیدات دشمنان است.

دفاع مقدس گواه سلطه‌ستیزی ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جمشید علی‌بابایی بعدازظهر امروز در نشست بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرکرد، اظهار داشت: برنامه‌های دفاع مقدس، دغدغه بزرگداشت این دوران و ترویج و گسترش فرهنگ آن باید در راس برنامه‌های مسئولان باشد.
وی افزود: بسیاری از ارزش‌های نظام اسلامی ایران در این دوران شکل گرفت و ما هراس و نگرانی همیشگی دشمنان از مردم و این ملت را مدیون این دوران هستیم.
علی‌بابایی با بیان اینکه هر مسئولی از دفاع مقدس هشت ساله این کشور الهام بگیرد در اداره امور خود موفق خواهد شد، گفت: ما در این دوران حماسه خلق کردیم و نباید از این مسئله غافل شویم.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خواستار توجه بیشتر شهرداران، بخشداران و مسئولان استانی در این راستا شد و گفت: این افراد تا آنجا که می‎توانند از بودجه‌های خود اعتباری برای اجرای برنامه‌های دفاع مقدس اختصاص و برنامه‌های ارزشی دفاع مقدس را جایگزین برخی فعالیت‌های دیگر خود کنند.
وی بر لزوم داشتن دانش همراه با بصیرت و آگاهی در بسیجیان تاکید کرد و افزود: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار گران‌بهایی برای بازشناسایی حماسه عظیمی است که با ایثار، فداکاری و رشادت‌های رزمندگان به وجود آمده است.
علی‎بابایی با بیان اینکه دفاع مقدس نشانه‌ای از روحیه سلطه‌ستیزی و آمادگی و عزم ایرانیان در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب، تقویت وحدت و همبستگی در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام به شمار می‌رود، افزود: بزرگداشت آن حماسه جاوید، فرصت بسیار مناسبی برای ارتقای روحیه آمادگی در مقابله با جنگ نرم و سخت دشمنان علیه میهن اسلامی است.
وی دوران دفاع مقدس را دوران وقوع معجزات الهی دانست و گفت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس معجزات الهی نمود و شهود ویژه‌ای داشت.
علی‌بابایی افزود: قبل از شروع جنگ، دشمن با راه‌اندازی تبلیغات گسترده منفی و راه‌اندازی جنگ روانی زمینه را در راستای بدبین کردن جامعه جهانی و افکار بین‌المللی فراهم کرده بود.
وی در ادامه ضرورت احیای فرهنگ ایثار در بین جوانان را یاد آور شد و ادامه داد: در دفاع مقدس اوج عزت، اقتدار و ایثار مردم ایران اسلامی متجلی شد که به‌منظور حفظ اقتدار ایران اسلامی احیای این فرهنگ عظیم ضروری است.
علی بابایی اقتدار و قدرت ملی ایران را مدیون فداکاری‎ها و رشادت‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با اتکا به سلاح ایمان به خدای متعال تمام تنگناها و محدودیت‌ها را سپری کرده و با پیروزی مقتدرانه زمینه اقتدار ملی کشور را فراهم کردند.
وی اهداف اساسی دفاع مقدس را دفاع از اسلام و ولایت عنوان کرد و گفت: شهدای دوران دفاع مقدس در راستای حفظ و صیانت اسلام و ولایت، جان خود را فدا کردند، بنابراین بر ما واجب است تا با تبعیت از فرامین و منویات رهبر راه شهدا را با قاطعیت پیموده و مانع عملی شده توطئه‌های دشمنان در داخل و خارج از کشور شویم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول