اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی استان همدان خبر داد:

فعالیت بیش از 500 غرفه عرضه‌ کالا در نمایشگاه همدان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی استان همدان گفت: بیش از 500 غرفه عرضه‌کننده اقلام در نمایشگاه پاییزه استان همدان به ارائه خدمت می‌پردازند.

فعالیت بیش از 500 غرفه عرضه‌ کالا در نمایشگاه همدان
محمدمهدی فرشچی‌موحد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: امسال و همزمان با بازگشایی مدارس بیش از 500 غرفه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سطح استان اقدام به عرضه اقلام پرمصرف مردم کرده‌اند.
وی گفت: فراهم کردن امکان دسترسی بهتر عموم اقشار جامعه به انواع کالاهای پرمصرف فصلی با قیمت مناسب، افزایش قدرت انتخاب و خرید مصرف‌کنندگان و نیز حمایت از تولیدکنندگان محصولات با کیفیت داخلی از  اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها در استان به شمار می‌رود.
رئیس سازمان بازرگانی استان همدان ادامه داد: بر این اساس با ایجاد بازارهای الگویی از کیفیت و قیمت و امکان رقابت میان تولیدکنندگان و توزیع کنندگان با کیفیت و بسته‌بندی‌های متنوع کالا سعی می‌شود عمده تقاضای کالا از برندهای معتبر و با کیفیت داخلی تأمین شود.
وی ادامه داد: عمده‌ترین کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه را اقلامی چون لوازم التحریر، کیف،کفش و پوشاک به خود اختصاص داده و علاوه بر این کالاهایی نظیر لبنیات، پارچه، گوشت سفید و قرمز، مواد پروتئینی، قند، شکر، روغن، حبوبات و دیگر مایحتاج مردم با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌شود.
فرشچی‌موحد تشریح کرد: نمایشگاه پاییزه همدان کالاهای مورد نیاز مردم را با ۱۰ الی ۲۰ درصد تخفیف در اختیار شهروندان استان قرار می‌گیرد.
وی اظهار داشت: قیمت تمام اجناس عرضه شده در این نمایشگاه توسط کارشناسان خبره سازمان بازرگانی و مجمع امور صنفی کارشناسی، بررسی و قیمت‌گذاری شده است.
رئیس سازمان بازرگانی استان همدان در ادامه از حضور فعال و تمام وقت تیم‌های بازرسی سازمان بازرگانی و بازرسان اصناف در محل نمایشگاه خبر داد و افزود: شهروندان و مراجعان به این نمایشگاه در صورت برخورد و مشاهده هرگونه تخلف اعم از کم‌فروشی، گران بودن کالا و دیگر موارد می‌توانند به مراتب را بازرسانی که در محل این نمایشگاه حضور دارند گزارش کنند تا برخورد قانونی به عمل آید.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا (فروش پاییزه) در هشت شهرستان استان از نیمه شهریور ماه تا اوایل مهر به تناسب فعالیت کرده و در شهرستان همدان، نمایشگاه فروش پاییزه از 23 تا 31 شهریور در محل نمایشگاه بین‌المللی پذیرای عموم مردم است.
انتهای پیام/ش20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول