اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی 40 غرفه؛

نمایشگاه پاییزه کوهبنان تا 23 شهریور فعالیت می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: با برپایی 40 غرفه نمایشگاه پاییزه کوهبنان تا 23 شهریورماه جاری فعالیت می‌کند.

نمایشگاه پاییزه کوهبنان تا 23 شهریور فعالیت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه پاییزه در این شهرستان اظهار داشت: با عنایت ویژه دولت خدمتگزار حدود 400 نمایشگاه پاییزه در سطح کشور آغاز به کار کرده است که امروز شاهد افتتاح این نمایشگاه در شهرستان کوهبنان هستیم.
وی افزود: نمایشگاه پاییزه کوهبنان بیش از 40 غرفه دارد که محصولات و مایحتاج مردم مانند مواد غذایی، لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک، سوغات کوهبنان و دیگر استان‌ها و ... را با تخفیف ویژه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.
متقی تصریح کرد: به دلیل عدم استقبال واحدهای صنفی شهرستان و حضور کم‌رنگ آنان در نمایشگاه، از یکی از شرکت‌های مرتبط با این امر برای ایجاد نمایشگاه در شهرستان دعوت شده و تا پایان روز 23 شهریورماه از ساعت 9 صبح تا 21 شب پذیرای مراجعه‌کنندگان است.
وی با اشاره به مشکلات پیش روی نمایشگاه‌ها در شهرستان‌های کوچک و کم‌‌جمعیت ابراز داشت: در این راستا بسیاری از تولیدکنندگان عمده پوشاک و کیف و کفش کشور تمایلی برای حضور در نمایشگاه‌های شهرستان‌ها ندارند.
نماینده اداره بازرگانی شهرستان کوهبنان نیز در این مراسم اظهار داشت: در سراسر کشور حدود 10 هزار نفر بازرس کار نظارت بر قیمت و کیفیت اجناس ارائه شده در نمایشگاه‌ها را بر عهده دارند و در این راستا دو نفر بازرس و یک سربازرس در نمایشگاه پاییزه شهرستان کوهبنان مشغول فعالیت هستند.
محمدجواد خالداری گفت: در حالی که حدود 600 واحد صنفی در شهرستان کوهبنان مشغول فعالیت هستند، تنها 10 درصد از غرفه‌های نمایشگاه را اصناف کوهبنان به خود اختصاص می‌دهند.
وی اذعان داشت: فرمانداری، نیروی انتظامی، شهرداری، راهنمایی و رانندگی و تربیت‌بدنی شهرستان کوهبنان در راه‌اندازی نمایشگاه پاییزه همکاری و مساعدت خوبی با این اداره داشته‌اند.
به گزارش فارس، در مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، نماینده اداره بازرگانی، مسئول مجمع امور صنفی و جمعی از مسئولان شهرستان، هفتمین نمایشگاه پاییزه عرضه محصولات و مایحتاج مورد نیاز مردم در محل سالن ورزشی تختی کوهبنان افتتاح شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول