اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بوشهر برگزار میشود؛

برگزاری نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی استان بوشهر از برگزاری نمایشگاه پائیزه عرضه مستقیم کالا در شهریور ماه امسال خبر داد.

برگزاری نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا گنجی سه شنبه شب در نشست شورای کنترل و نظارت استان بوشهر اظهار داشت:  نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا همزمان با ایام پایانی شهریور ماه و در آستانه بازگشایی مدارس به منظور تنظیم بازار کالاهای پرمصرف برگزار میشود.
گنجی با اشاره به اینکه مدت برگزاری این نمایشگاه 10 روز است، افزود: در این نمایشگاه کالاهایی نظیر مواد غذایی،کیف وکفش، لوازم التحریر و سایر محصولات مورد نیاز شهروندان عرضه میشود.
وی در این نشست با تاکید بر ذخیره کافی مواد پروتئینی شامل گوشت مرغ گرم و منجمد و گوشت قرمز اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته سعی شده از لحاظ فاصله مکانی  تا حد ممکن مکان برگزاری نمایشگاه در بهترین نقطه شهر و در دسترس عموم شهروندان باشد.
این مقام مسئول ادامه داد: از آنجا که مقرر است وظیفه تنظیم بازار به تشکل‌های صنفی واگذار شود، بنابراین با توافقی که بین مجمع امور صنفی و کشتارگاه بوشهر در حال انجام است مقرر شده گوشت قرمز از طریق جایگاه‌های مشخص در اختیار شهروندان قرار گیرد.
گنجی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی خاصی اندیشیده شده تا زمینه دسترسی آسان و سریع همشهریان به گوشت قرمز مورد نیاز فراهم شود و از صرف وقت و هزینه همشهریان جلوگیری به عمل آید.
معاون بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی استان بوشهر همچنین ابراز داشت: سازمان بازرگانی به صورت گسترده و نوبه‌ای با اصناف مختلف استان در تماس و تعامل و گفت‌وگو است تا بتواند زمینه‌های بهتری را برای اجرای طرح ضیافت فراهم شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول