اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله:

بهره‌مندی از قرآن دشمنان را در جنگ نرم ناامید می‌‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: انس با قرآن و بهره‌مندی از رهنمودهای نورانی این کتاب آسمانی دشمنان را در جنگ نرم ناامید می‌سازد.

بهره‌مندی از قرآن دشمنان را در جنگ نرم ناامید می‌‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا عرب‌پور‌ در مراسم ویژه وداع با ماه مبارک رمضان در سپاه ثارالله کرمان با اشاره به لزوم تدبر در آیات الهی اظهار داشت: انس با قرآن و بهره‌مندی از رهنمودهای نورانی این کتاب آسمانی دشمنان را در جنگ نرم ناامید می‌سازد.
وی با اشاره به اهمیت ماه رمضان در تعیین سرنوشت افراد بیان داشت: بر‌اساس آیات و روایات، سرنوشت هر فردی در شب قدر رقم می‌خورد، پس باید با برنامه‌ریزی قدر  لحظه‌های این ما را بدانیم.
عرب‌پور رفع معایب و نواقص انسان‌های روزه‌دار را یکی از آثار این ماه برشمرد و افزود: با سپری شدن رمضان تغییرات مشهودی در حالات و رفتار روز‌ه‌داران ایجاد می‌شود که آن‌ها را تا سال دیگر در طی کردن مسیر کمال یاری می‌کند.
وی با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: شستشوی بدن، پوشیدن جامع نو، قرار گرفتن در صف‌های نماز عید، شنیدن خطبه‌های امام جماعت و مصافحه با مومنان از آداب این روز است.
عرب‌پور ابراز داشت: اسلام پیروان خود را به مناسک و مراسم زکات دعوت می‌کند تا گرد هم آیند و ماه رمضان را با دیدار با دیگران بدرقه کنند.
وی تصریح کرد: مومن و بنده واقعی خداوند کسی است که در همیشه ایام و به یاد و ذکر خداوند مشغول باشد، اما شرایط ویژه‌ ماه رمضان و اصل روزه انسان را از ارتکاب به برخی گناهان بار می‌دارد.
عرب‌پور ابراز داشت: مومنان باید بعد از ماه رمضان نیز به عهد و پیمان خود پایند بوده و به گونه‌ای رفتار کنند که شیطان برای همیشه در وجود آن‌ها به بند کشیده شود و از راه‌های عملی نیز می‌توان به تداوم بر تلاوت قرآن، تداوم راز و نیاز به ویژه در دل شب با معبود و دستگیری از مظلومان و مستضعفان در طول سال اشاره کرد.
در این مراسم محمد زینلی جانشین عقیدتی سپاه ثارالله استان کرمان به ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرا شده در طول ماه رمضان اشاره کرد و گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در سطوح مختلف در مراکز سپاه، کلاس‌های اخلاق با حضور اساتید برجسته اخلاق و تربیت اسلامی ‌نام برد.
وی افزود: محافل انس با قرآن با حضور تمام کارکنان با اجرای برنامه‌های قرآنی از جمله مدیحه‌سرایی، قرائت مجلسی و مسابقات قرآنی به هم روابط عمومی و تبلغیات سپاه ثارالله در تمام رده‌ها در استان کرمان از دیگر برنامه‌های اجرا شده در ماه رمضان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول